רשת המלונות הוותיקה, הולידי אין , השיקה מגה קמפיין פרסומי בארה"ב שמטרתו להביא לידי שינוי התדמית של הרשת למשהו יותר עכשווי, "קול", שמתאים לדור החדש של אורחי בתי המלון
רשת מלונות הולידי איין השיקה קמפיין פרסומי במיליוני דולרים בארה"ב , Change Your View – "שנה את נקודת מבטך". המטרה להציג את המורשת הידועה של הרשת אבל בגישה חדשנית ובהתאם לצרכים של הנוסע העכשווי.
הקמפיין פונה לדור החדש במטרה לשנות את תדמית הרשת המשפחתית המיושנת למשהו יותר "קול", מלון המתאים גם למשפחות צעירות, אנשי עסקים עם כל הצרכים הדרושים ולזוגות אוהבים. במיוחד לאנשים שאינם מודעים לשינוי שעוברת רשת המלונות.
"מותג הולידי אין נולד לפני 60 שנה עם החזון לאפשר למשפחות מכל המעמדות ליהנות מחופשה, אבל כעת אנחנו מתאימים עצמנו לדרישות החדשות של האורחים ולכן נשקיע מיליארד דולר ונוכיח לקהל שאנחנו משתנים וייתכן שרבים לא מודעים לכך" , אמרה Heather Balsley, סגן נשיא בכיר ברשת.
https://www.youtube.com/watch?v=o16sX9noTAU
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77251