רשות התעופה הפדרלית מכירה בכך ששינוי התקנה הגיע באיחור, וכי התקנות הישנות נוסחו בתקופה שבה עישון היה מותר עדיין בטיסות מסחריות
לאחר שיונייטד איירליינס (United Airlines) נאלצה לבטל טיסות במטוסי האיירבוס ה- A321neo החדשים שלה בשל אי היכולת לכבות את שלטי "העישון אסור" בתא הנוסעים, ביטלה רשות התעופה הפדרלית (FAA) את התקנה הביזארית המחייבת זאת, למרות שהאיסור על עישון במטוסים מסחריים תקף כבר מ-1990.
יונייטד יכלה לבקש פטור מרשות התעופה הפדרלית – באותו האופן שבו הצליחה לקבל פטור לכל צי מטוסי הבואינג שלה, כך ששלטי ה-" העישון אסור " יישארו דולקים לצמיתות – אבל נראה שיונייטד שכחה לבקש.
"ה-FAA הכירה זה מכבר באי-ההתאמה בין האיסור על עישון ברוב המטוסים המסחריים לבין הדרישה מיצרנים לבנות, ומפעילים להפעיל, מטוסים עם שלטי 'העישון אסור' שניתן להפעיל ולכבות", אמרה הרשות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=161648