משקיעה במושבים חדשים, שירות Wi-Fi ברוב הטיסות, תפריט משודרג בכל המחלקות ועוד
קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, התחילה בקמפיין MOVE BEYOND, המביא לידי ביטוי את תכניותיה לשנה הקרובה לשדרג את השירות ללקוחות החברה בכל טיסותיה ברחבי העולם.
במסגרת מהלך זה משקיעה החברה, בין השאר, במושבים חדשים, שירות Wi-Fi ברוב הטיסות, תפריט שהוא חוויה קולינרית בכל המחלקות, תוכן בידורי חדש ומסכים אישיים עם תצוגה דיגיטלית חדשה, תוך הבטחה כי שדרוגים נוספים צפויים להגיע בחודשים הקרובים.
קתאי פסיפיק, אשר מפעילה טיסה יומית בקו תל אביב-הונג קונג עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק, פועלת על שיפור הקווים והזמנים עבור לקוחותיה ובמהלך השנה שחלפה השיקה קתאי פסיפיק 12 יעדים חדשים ברחבי העולם.
מנכ"ל קתאי פסיפיק, רופרט הוג מסר כי: "החברה תציג בקרוב במסגרת מהלך גלובלי זה חידושים נוספים שיהוו פריצת דרך שירותית בעולם התעופה, דבר המחייב אותנו כאחת מחברות התעופה המובילות בעולם. אנו נמשיך להיאחז בערכי החברה – התחשבות, קידמה וחיוביות ונקפיד על חוויית לקוח נעימה ויחס אישי", הוסיף המנכ"ל.
קתאי פסיפיק, שבסיסה בהונג קונג, מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב-הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=95829