במכללה האקדמית כנרת, מדווחים על עלייה של 66 אחוזים במספר הנרשמים ללימודי התואר הראשון בניהול תיירות ומלונאות, במסגרת בית הספר למדעי החברה והרוח של המכללה
בניגוד למגמה הרווחת לפיה ישראלים נמנעים מלעסוק במקצועות התיירות והמלונאות, במכללה האקדמית כנרת, מדווחים על עלייה של 66 אחוזים במספר הנרשמים ללימודי התואר הראשון בניהול תיירות ומלונאות, במסגרת בית הספר למדעי החברה והרוח של המכללה.
שנת הלימודים האקדמית תפתח בעוד כשמונה ימים והסטודנטים המגיעים למחלקה לניהול תיירות ומלונאות, מצטרפים למסלול לימודים ייחודי של שלוש שנים, במהלכו הם גם זוכים להכשרה מעשית בניהול, בין היתר באוניות הנופש של חברת מנו ספנות ובבתי מלון בצרפת, במסגרת שיתוף פעולה עם בית הספר הבינלאומי לעסקים "ואטל".
לצד לימודי התיירות במכללה האקדמית כנרת, יזכו הסטודנטים במחלקה למדעי ההתנהגות, ללמוד תחת שרביטו של פרופסור עמוס רולידר, שהצטרף בחודשים האחרונים למכללה כראש המחלקה למדעי ההתנהגות.
רולידר, שזכה לפרסום רב בישראל בזכות הופעותיו בתקשורת והספרים שכתב, נחשב לאחד המומחים הגדולים בארץ ובעולם בניתוח וטיפול התנהגותי ובקשיי התנהגות מורכבים של ילדים ובני נוער.
חידוש נוסף בשנת הלימודים תשע"ד הנפתחת במכללה האקדמית כנרת, הוא "מקאן ואלי קמפוס כנרת" – בית הספר חדש לפרסום וניו מדיה של משרד הפרסום המוביל בשיראל, מקאן אריקסון. מטרת בית הספר היא להכשיר אנשי פרסום לטובת השתלבותם בתעשייה, באמצעות כלים מעשיים, שיעניקו לתלמידים אנשי הפרסום הבכירים ממשרד הפרסום מקאן אריקסון – אנשי תכנון אסטרטגי, אנשי קריאייטיב, אנשי דיגיטל וניו מדיה, בימאי פרסומות ועוד בעלי תפקידים מהבכירים בארץ המחזיקים ברקע מעשי עשיר בעולם הפרסום.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76995