אחר 30 שנה, מטוסי לופטהנזה יעברו עיצוב מחדש. העיצוב פותח בתהליך מורכב עם מומחים רבים ולאחר תהליך שכלל מעל ל -800 עיצובים ופיתוחי צבע במעבדה
חברת לופטהנזה חשפה את תדמית המותג החדשה והמודרנית שלה בתחילת החודש בפרנקפורט. השינוי הבולט ביותר הוא בעיצוב החדש של מטוסי החברה.
צבעי הכחול-צהוב המוכרים של לופטהנזה יישמר גם כן – אך השימוש בהם יהיה שונה. צבע הכחול הכהה החדש אשר פותח במיוחד עבור Lufthansa הוא כהה יותר, אלגנטי והוא יהפוך לצבע המוביל של המותג. הצבע הוא מייצג אמינות, בהירות וערך.
לאחר 30 שנה, מטוסי לופטהנזה יעברו עיצוב מחדש. העיצוב פותח בתהליך מורכב עם מומחים רבים ולאחר תהליך שכלל מעל ל -800 עיצובים ופיתוחי צבע במעבדה, העיצוב החדש הושלם.
מדי צוותי האוויר עוצבו מחדש גם הם עם הדגשים ואביזרים נלווים בצבע הצהוב. כך גם עוצבו מחדש – אביזרים וכלי אכילה, ערכות הנוחות המחולקות לנוסעים, שמיכות או ציפיות.
למעשה כ -160 מיליון פריטים יוחלפו ויקבלו עיצוב מחדש במהלך בשנתיים הקרובות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68676