במסגרת ההכנות להשקת קו הטיסות החדש לסן פרנסיסקו, נתנה חברת התעופה יונייטד איירליינס חסות לתחרות GeekAwards 2016. את הפרס לזוכה העניקה איווי פרץ מנהלת השיווק של יונייטד איירליינס בישראל

יונייטד איירליינס מתכוננת להשקת הקו לסן פרנסיסקו ב-1 באפריל, ומהדקת את קשריה עם קהילת ההיטק, הסטארטאפים, המשקיעים והמפתחים. לצורך זה נתנה החברה את חסותה לתחרות -GeekAwards 2016.
את הפרס לזוכה בתחום האנטרפרייז העניקה איווי פרץ מנהלת השיווק של יונייטד איירליינס ל – Pyramid Analytics המפתחת מוצרי בינה עסקית שמשתלבים בצורה טבעית על גבי תשתיות המידע הקיימות של החברות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72580