בכל שבוע KLM מקבלת ברשתות החברתיות כ-40 בקשות לאיתור פריטים שנשכחו במטוס או בתחום נמל התעופה סכיפהול. לשם כך הוקם צוות מיוחד ע"י KLM לאיתור והחזרת הפריטים לבעליהם, לעיתים מהר מהצפוי. צפו בסרטון
חברת התעופה KLM מציעה שירות אבדות ומציאות (Lost & Found) ייחודי בנמל התעופה סכיפהול – אמסטרדם. צוות מסור שמשימתו להחזיר פריטים שנשכחו בתא הנוסעים ובתחום נמל התעופה לבעלים הלגיטימיים בהקדם האפשרי.
בכל שבוע חברת התעופה KLM מקבלת 40 אלף בקשות באמצעות הרשתות החברתיות, כשהנפוצה ביותר היא איתור חפצים שאבדו במטוסים או בתחום נמל התעופה סכיפהול. לשם כך הקימה KLM צוות ייעודי Lost & Found שמשתמש בכל מידע זמין כמו מספר מושב, מספרי טלפון ופרטי מדיה חברתית להשיב את החפצים לבעלים.
לעיתים קרובות הצוות מפתיע את הנוסעים עוד לפני שגילו שאיבדו פריט אישי יקר, כמו טלפון נייד או ארנק. התוצאות מראות כי מעל 80% מהפריטים מוחזרים לבעלים. נחשו מי עומד בראש צוות שירות אבידות ומציאות ? כלבלב נמרץ שהפך לכוכב נמל התעופה ההולנדי.
https://www.youtube.com/watch?v=NK-T_t166TY
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75030