חברת התעופה KLM הכריזה על תחרות אינטרנט אינטראקטיבית במסגרתה תטיס את הזוכה המאושר לחלל
חברת התעופה KLM הכריזה על תחרות ניחושים אינטראקטיבית ומאתגרת שתזכה את אחד הגולשים בכרטיס טיסה לחלל.
בתאריך ה- 22 באפריל תשגר KLM במדבר נבאדה, בלון אוויר לגובה רב. במסגרת התחרות, שתתבצע באמצעות אתר אינטרנט יעודי, על הגולשים לחזות את מיקומו של הבלון בנקודה הגבוהה ביותר שלו ולהכריז על הנקודה הזו כבחירה הסופית שלהם. הבלון יישא מצלמות ו-GPS כדי לפקח ולעקוב אחרי ההתקדמות שלו באופן מדויק והניחוש הקרוב ביותר למיקומו הסופי יזכה את הגולש בהזדמנות של פעם בחיים: כרטיס טיסה לחלל.
הטיסה לחלל תתבצע באמצעות חברת SXC, המייעדת להשיק טיולי שטח מסחריים לחלל כבר בינואר 2014. הזוכה המאושר יזכה בשהייה באחד מהמלונות היוקרתיים של החברה וטיסה ייחודית לחלל על סיפונה של ספינת החלל Lynx SXC.
הבחירה בכרטיס טיסה לחלל כפרס לגולשים אינה בכדי עבור החברה והיא משקפת את הערכים בהם דוגלת KLM כחדשנות, חלוציות ועוד ובהתאם לכך אף מנתבת את האסטרטגיה שלה. החברה מאמינה כי טיסות לחלל הן למעשה השלב הבא בתנועה האווירית המודרנית.
גולשים המעוניינים להשתתף בתחרות ולהצטרף להרפתקה מוזמנים להיכנס ללינק להלן עד לתאריך שיגור הבלון ב- 22.4 ולחזות את המיקום הגבוה ביותר שהם מייעדים לו.
SPACE.KLM.COM