30 מיליון בקבוקי יין שנבחרו על ידי המאסטר סומליה אנדראה רובינסון יוגשו השנה לנוסעי מחלקת העסקים של דלתא ברחבי העולם
דלתא איירליינס הכריזה על רשימת היינות שנבחרו להיות מוגשים לנוסעי מחלקת BusinessElite (מחלקת העסקים) בטיסות בקו ת"א-ניו יורק-ת"א במהלך 2013. הבחירה מורכבת מיינות מ-4 יבשות וכוללת יינות מ-4 מדינות באירופה: איטליה, ספרד, צרפת ופורטוגל; כמו גם מקליפורניה, אוסטרליה, צ'ילה ודרום אפריקה.
"דלתא בוחרת את תפריט היינות המוגשים במחלקת העסקים שלה (BusinessElite) מידי שנה בתהליך קפדני במהלכו המאסטר סומלייה של דלתא, אנדראה רובינסון, מעריכה ובודקת יותר מ-1600 יינות שונים מיותר מ-50 יקבים ברחבי העולם. מספר מרכיבים נשקלים בעת הבחירה, ביניהם: המורכבות והעוצמה של היין; פרטים אסתטיים כגון צורת הבקבוק והתווית; וענייני לוגיסטיקה, דוגמת כמות הייצור הנדרשת לקיום הצריכה של דלתא", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל.
סך של 22 מותגים זוכים יכנסו במחזורים לתפריט במהלך השנה, כולל: 8 יינות אדומים, 8 יינות לבנים, 4 יינות קינוח ויינות מבעבעים. בסה"כ יוגשו במטוסי דלתא 30 מיליון בקבוקים, כ-1.5 מיליון בקבוקים מכל אחד מהיינות המוגשים במחלקת העסקים של דלתא בכל שנה ברחבי העולם.
"דלתא רוצה להציע חוויה בלעדית לנוסעי מחלקת העסקים שלה (BusinessElite). השנה הכנתי 2 בחירות אותן אני מתייגת כ"תגליות" – יין הקינוח Banfi Rosa Regale ו-Barco Reale di Carmignano. יינות אלו נמצאים בתפריט מכיוון, שבעוד שהם יינות איטלקיים קלאסיים, הם סגנונות אותם מעט אנשים ניסו. ה- Rosa Regale הוא יין קינוח רוזה מבעבע ייחודי, וה-Barco Reale יכול להחשב כיין הסופר טוסקן הראשון.", מסרה אנדראה רובינסון.
יין הוא חלק חשוב מהחוויה הכוללת המוצעת במחלקת העסקים BusinessElite של דלתא, והחברה חנכה עבור הדיילים הבכירים תוכנית "סומליה בשחקים" בכדי לספק להם מידע עמוק יותר בנושא היינות המוגשים בטיסה. הקורס מאפשר לכלכלים להציע יינות, המעניקים לנוסעי דלתא את האפשרות לגלות מגוון של טעמים מעניינים וייחודיים המשתלבים עם תפריט מחלקת העסקים.
התוכנית גם מסבירה איך לחות מוקטנת בתא הנוסעים ושינויי לחץ בגובה 30,000 רגל עשויים להשפיע על טעמי היין, כך שיינות הנבחרים על ידי רובינסון נוטים להיות בעלי גוף מלא עם פרופיל טעם עשיר. "הסומלייה בשחקים" של דלתא מאומנים להציע יינות שמתאימים טוב יותר לחך של הנוסע בגבהים, כך שהם יוכלו להיות מוערכים כהלכה תחת התנאים הייחודיים של הטיסה.
"אנו רוצים להעניק השראה לנוסעים שלנו לגלות את העולם דרך בחירת היינות והמנות שלנו. לבחירות הגלובליות שלנו למחלקת העסקים (BusinessElite) יש לב ונשמה, והם משקפות את המסורת התרבותית העשירה של כל המדינות מהן הם נבחרו", הוסיפה רובינסון.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78524