חברת אירוהנדלינג (AeroHandling) לשירותי קרקע בנתב"ג תספק שירות טוב ומהיר לציבור הנוסעים הודות לשימוש במערכת Amadeus Altea Fly המיועדת לטיסות סדירות, צ'רטר ומיוחדות
חברתAeroHandling שמספקת שירותים לנוסע בשם חברות התעופה הזרות בנמל התעופה בן גוריון ביצעה את כלל הפעילויות להכשרה וההתאמות הנדרשות ומפעילה את המערכת Altea לטיסות סדירות, צ'רטר ומיוחדות. חברת AeroHandling היא אחת מארבעת חברות שירותי הקרקע הפועלות בשדה התעופה.
החברה מפעילה את שירותי הקרקע שלה באמצעות מערכת אמדאוס (Altea) – ומספקת לנוסעים שירותי קרקע הכוללים בין השאר את משימות בטיפול בנוסע ובמטוס כאחד: זיהוי נוסע, קליטה ורישום הנוסע (check-in), הנפקת מסמכים (כרטיס עלייה לטיסה ותגים לכבודה), סידור ועליית הנוסעים לטיסה (Gate boarding), ארגון ההטענה של המטוס וחישוב משקל ואיזון.
נבנה בסיס נתונים מתאים לכלל המטוסים להם מיועד השירות ושולבו תהליכים וחוקים שונים, בהתאם לחברות התעופה השונות. ניתנו הדרכות וליווי לתפעול המערכת למומחים (Administrators) ולשאר העובדים בתחום הפעלת המערכת לטובת הנוסע והמטוס. חברת AeroHandling חוברה בתקשורת מאובטחת לחברת אמדאוס מנתב"ג.
גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "החבירה של חברת אמדאוס העולמית אל חברת AeroHandling, מאפשרת לספק שירות טוב ומהיר יותר עבור ציבור הנוסעים. זאת באמצעות שימוש במערכת Amadeus Altea Fly, המערכת המתקדמת בעולם בתחום שירותי הקרקע בשדות התעופה".
חברת אמדאוס הינה חברה בינלאומית למתן פתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות. החברה מעסיקה כ 12,000 עובדים בכ- 200 מדינות ברחבי העולם. לחברה מערך טכנולוגי של הפצה והזמנת כל מוצרי התיירות החל מטיסה, בתי מלון, השכרות רכב ועוד. לקוחות החברה הינם חברות תעופה, סוכני נסיעות, שדות תעופה וכיוצא בזה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71971