מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול:" זוהי תוכנית שמעניקה ללקוחות הנאמנים שלנו את ההטבות שהם מעריכים באמת ויכולים ליהנות מהן ". אחוז ההזמנות של הלקוחות החוזרים באיזי ג'ט גדל מ-51 ל- 59 אחוז, משנת 2010 ל-2015
איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה והשלישית בגודלה בישראל, הודיעה כיום, כי בתום תקופת הרצה היא משיקה את מועדון הנוסע המתמיד (Flight Club), אשר יתגמל ויאפשר לטסים באיזי ג'ט לעיתים קרובות תכנון גמיש יותר.
מועדון איזי ג'ט יעודד את אלה שטסים לעיתים תכופות עם החברה, אשר מספרם גדל באופן משמעותי בחמש השנים האחרונות. אחוז ההזמנות של לקוחות חוזרים גדל מ-51 ל-59 אחוזים, משנת 2010 עד 2015.
תקופת ההרצה של מועדון הנוסע המתמיד ארכה 18 חודשים, במהלכם 15,000 נוסעים בתדירות גבוהה זכו במגוון אפשרויות, שכללו גמישות גדולה יותר בשינוי הזמנות, מחיר מובטח ושירות לקוחות ספציפי.
באיזי ג'ט צופים כי מאות אלפי נוסעים יהיו זכאים לחברות במועדון הטיסה, בהתבסס על שיקולים של תדירות טיסה ונאמנות. קבוצות הנוסעים שייהנו מההטבה יהיו אלה הטסים לעיתים קרובות באיזי ג'ט, נוסעים למטרות עסקים, בעלי דירות נופש, מי שיש להם חברים במדינות אחרות או משפחה המתגוררים ברחבי אירופה.
הגידול בנאמנות הנוסעים הינו פרי תוכנית ניהול קשרי הלקוחות הייחודית של החברה, המובילה בתעשייה. תוך שימוש במידע שבמאגר הלקוחות, התוכנית הגדילה את נאמנותם על ידי הבנה טובה יותר של צרכיהם ותוך תקשורת אישית, רלוונטית וממוקדת.
מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול:
"אני גאה מאוד כי יותר מ-50 מיליון נוסעים שטסו עימנו השנה, עשו זאת לפני כן ויעשו זאת בעתיד. זוהי עדות ניצחת לשירות הלקוחות שהם מקבלים, מחירינו הזולים ורשת הנתיבים שלנו ברחבי אירופה.
"יוזמות דוגמת מקום מוקצה מראש, שיחקו תפקיד חשוב בהבאת נוסעים חדשים, אשר נהנו מחוויית הטיסה באיזי ג'ט ובחרו לטוס עימנו שוב. תוכנית ניהול קשרי הלקוחות שלנו חיזקה את נטיית לבם של לקוחותינו לבחור באיזי ג'ט, על מנת לעודד אותם לטוס עימנו שוב.
"מועדון הטיסה של איזי ג'ט יתגמל את הלקוחות הנאמנים ביותר שלנו, הטסים לעיתים קרובות למעלה מ-20 פעמים במהלך השנה. זוהי תוכנית שמעניקה ללקוחות הנאמנים שלנו את ההטבות שהם מעריכים באמת ויכולים ליהנות מהן מיד.
"התוכנית גם קלה יותר לניהול. פירוש הדבר הוא שעלויות הביצוע שלנו נמוכות ומאפשרות לנו לשמור על מחירים נמוכים".
התוכנית תופץ בקרב הרשת האירופאית של איזי ג'ט, החל מתחילת 2016. נוסעים אשר עונים לקריטריונים יוזמנו להצטרף למועדון. הקריטריונים הם מספר הזמנות, מספר הטיסות ו/או הוצאת מינימאלית באיזי ג'ט בתקופה של 12 חודשים.
החברים בתוכנית יקבלו שורה גדולה של הטבות ואפשרויות בהן:
שינוי טיסות ללא עלות.
שינוי שם ללא עלות – עד לחמש פעמים בשנה.
אחריות למחיר הזול ביותר – אם לקוח ימצא טיסה זולה יותר אצל המתחרים שלנו תוך 48 שעות מביצוע ההזמנה, אנחנו נשלם את ההפרש בתופסת זיכוי של 10 אחוזים לטובת הטיסה הבאה שלו. שירות הלקוחות שלנו זמין כל העת, כך שלקוחות יכולים ליצור איתנו קשר תמיד.
הצצה מוקדמת והצעות מיוחדות – חברי התוכנית יהיו הראשונים לדעת מה חדש ויזכו להצצה מוקדמת ביעדים חדשים והצעות מיוחדות.
צוות מיוחד יעמוד לרשות חברי המועדון במרכז השירות – על מנת לאפשר להם ליהנות מההטבות האלה.
תוכנית הנאמנות של איזי ג'ט תרוץ לצד התוכנית הפופולארית איזי ג'ט פלוס, שהושקה ב-2008, ומאפשרת לנוסעים להזמין מקומות מוקצים מראש, מסירת כבודה ועליה מהירה למטוס.
אודות איזי ג'ט
איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. למעלה מ-300 מיליון אירופאים חיים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה בו פועלת איזי ג'ט. איזי ג'ט, עם צי שמונה למעלה מ-230 מטוסים, טסה ביותר מ-768 נתיבי אוויר בין 130 נמלי תעופה ב-31 מדינות.
איזי ג'ט תומכת בכמה עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים), אשר גייסה מעל ל-4.5 ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.
איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מרבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים. משמעות הדבר היא שפליטת כמות הפחמן דו חמצני ביחס לנוסע פחותה ב 22% מהכמות הנפלטת מכל חברת תעופה סדירה אחרת.
החדשנות הינה חלק מ-DNA של החברה. איזי ג'ט, שנוסדה לפני עשרים שנה, שינתה את הדרך בה אנשים טסים. החברה מובילה את התעשייה בתחום הדיגיטלי, באינטרנט, בחדשנות הנדסית ומבצעית, על מנת להפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה לנוסעים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73058