כמאה אלף לקוחות הורידו כבר את האפליקציה החדשה של חברת התעופה SAS המאפשרת לבצע הזמנת טיסה, בחירת מושב במטוס, בדיקת ההזמנה שבוצעה וקבלת כרטיס עלייה למטוס ישירות לסמארטפון או לטאבלט
חברת התעופה SAS השיקה אפליקציה חדשה להזמנת טיסות בסמארטפון או בטאבלט . לקוחות חברת התעופה יכולים כעת בקלות לבצע הזמנת טיסה, לבחור מושב במטוס ולקבל כרטיס עלייה למטוס לנייד או לטאבלט.
כמאה אלף לקוחות הורידו כבר את האפליקציה והיא מדורגת במקום הראשון בין האפליקציות החינמיות בשבדיה, דנמרק ונורבגיה. בחברת התעופה מדגישים שזו רק אחת מהדרכים ש-SAS עושה כדי להקל על קהל לקוחותיה.
"אנו מאוד שמחים מהמשוב החיובי שקבלנו בעקבות השקת האפליקציה ועל כמאה אלף לקוחות שכבר נהנים מהמוצר החדש. אנו נמשיך לשים דגש חזק על פיתוח מוצרים דיגיטליים במיוחד לניידים, כחלק ממאמצים לפשט את הנסיעה עבור הלקוחות", אמרה כריסטינה אריקסון, סמנכ"לית מכירות לתחום הדיגיטלי ב- SAS .
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77945