שירות חדש של KLM הניתן ברשת החברתית טוויטר מאפשר לראות את זמן התגובה ללקוח, 24 שעות ביממה, מתעדכן כל 5 דקות ב-10 שפות ומענה תוך שעה. הצוות מטפל ב-300 אלף בקשות בשבוע. בקרוב גם בפייסבוק
חברת התעופה KLM היא הראשונה המציגה זמן תגובה ללקוח בטוויטר ומבטיחה לתת מענה לשאלות ובקשות תוך שעה. השירות ניתן ב- 10 שפות, 24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע ומתעדכן כל 5 דקות. החברה מבטיחה שבקרוב יינתן שירות דומה גם בפייסבוק. צוות המדיה החברתית של KLM מטפל ב-300 אלף בשבוע.
"אנו מאמינים בשקיפות של המדיה החברתית. הלקוחות רוצים לדעת למה לצפות מאתנו וכעת אנו מציעים תגובה בזמן אמת", אמר ואן דר זי, סגן נשיא בכיר למסחר אלקטרוני בחברת אייר פראנס – KLM .
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76633