תיירים מצרפת שילמו על דירת נופש בתל אביב, שכלל לא קיימת. בסיוע התאחדות המלונות, שוכנו בני הזוג ובנם החולה במלון 'ארמון ים' בבת ים כדי, שלא ישלחו בחזרה לארצם
אתמול הגיעו זוג תיירים מצרפת לשדה התעופה, בן גוריון וגילו שדירת הנופש, שהזמינו באינטרנט איננה קיימת, זאת לאחר ששילמו כבר 2000 דולר. בני הזוג ובנם, פנו למשטרת נתב"ג כדי להגיש תלונה וזו פנתה להתאחדות המלונות כדי לנסות לפתור את הבעיה ההומניטרית.
בהתאחדות המלונות החליטו לעזור לבני המשפחה, כדי שלא יוחזרו לארצם, ופנו לדני אסא, הבעלים של מלון 'ארמון ים' בבת-ים. אסא הסכים לסייע ואף אירח את בני המשפחה לפנסיון מלא וללא עלות למספר ימים על מנת שלא יוחזרו לארצם וייהנו משהותם בארץ.
לדברי נועז בר ניר, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל: "אנו נמצאים בשיאה של עונת התיירות, דבר אשר גורם לניצול תיירים. חשוב לזכור, שרק בת"א יש כ- 6,000 דירות המושכרות לתיירים ומרביתן פועלות ללא קבלת היתר לשימוש חורג בקרקע, ללא רישיון עסק השומר על כללי בטיחות מינימליים, ללא תשלום מיסים ומע"מ. כל אלו מעצימים את הכלכלה השחורה וכעת אנו רואים שבמקרים מסוימים גם מרמים את התיירים.
אנו מקווים, שממשלת ישראל תיקח נושא זה לתשומת ליבה ותפעל לטיפול בהסדרת הנושא באופן כללי ובאופן פרטני מיידי, שכן כרגע דירת "העוקץ" עדיין מופיעה באתר. אני מודה לבעל המלון, דני אסא, אשר נרתם והראה שבישראל יש גם פנים יפות ומחבקות לתיירים".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73542