תערוכת התיירות נפתחה אתמול (ב') וציינה אבן דרך בהתאוששות תעשיית התיירות העולמית, פחות עבורנו הישראלים המייחלים לעתיד טוב יותר
World Travel Market 2023 יצא אתמול (ב' ה-06 בנובמבר 2023) לדרך וציין אבן דרך משמעותית בהתאוששות תעשיית הנסיעות והתיירות העולמית. WTM הוא פלטפורמה חיונית לתעשיית הנסיעות העולמית כבר למעלה מארבעה עשורים. לאחר תקופה של אי ודאות והגבלות, האירוע השנה מבטיח להוות מגדלור של תקווה למטיילים ולאנשי מקצוע בתעשייה כאחד. רק אנחנו הישראלים נשארנו מחוץ לתמונה ומצפים לימים טובים יותר.
World Travel Market 2023 הוא יותר מסתם תערוכה, זה סמל לחוסן וליכולת הסתגלות של התעשייה. האירוע השנה, המתקיים במרכז ExCeL של לונדון, מפגיש אנשי מקצוע מכל קצוות תבל, להוטים להתחבר מחדש, לחלוק רעיונות ולעצב מחדש את עתיד הנסיעות. הנושא "חיבור מחדש, דמיון מחדש ובנייה מחדש" מצין את רוח האירוע. הוא מכיר באתגרים איתם התמודדה התעשייה בשנים האחרונות תוך שימת דגש על ההזדמנויות להתחדשות.
WTM 2023 מציע שפע של הזדמנויות לאנשי מקצוע בתעשיית הנסיעות להתחבר, להחליף תובנות ולבנות שותפויות חדשות. לאחר תקופה של מגפת הקורונה, אינטראקציות אלו חשובות לאין ערוך לעתיד התעשייה.
תובנות תעשייתיות: המשתתפים יכולים לצפות למערך חזק של דוברים ודיוני פאנל המכסים מגוון רחב של נושאים. מומחי תעשייה יחלקו את התובנות שלהם לגבי מגמות, שווקים מתעוררים ושיטות נסיעות ברות קיימא, ויספקו ידע רב ערך הן לאנשי מקצוע ותיקים והן למצטרפים חדשים לתעשייה.
תצוגות יעד: אחת מנקודות השיא של WTM היא ההזדמנות לחקור וללמוד על יעדים שונים. המבקרים יכולים לצפות לראות מצגות ותערוכות שובות לב ממדינות ואזורים ברחבי העולם, המספקות השראה להרפתקאות מסע עתידיות.
מיקוד קיימות: תעשיית הנסיעות והתיירות העולמית מודעת יותר ויותר להשפעתה הסביבתית, WTM 2023 שם דגש משמעותי על קיימות. תוכנית התיירות האחראית תציג שיטות ויוזמות ברות קיימא לצמצום טביעת הרגל האקולוגית של התעשייה.
טכנולוגיה וחדשנות: תעשיית הנסיעות והתיירות מתפתחת עם התקדמות הטכנולוגיה. המבקרים יכולים לחקור פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לנסיעות, פלטפורמות הזמנות חדשניות ואסטרטגיות שיווק דיגיטליות שמשנות את הדרך בה אנו חווים ומתכננים את המסעות שלנו.
מגמות בנושא נסיעות: WTM היא הפלטפורמה האידיאלית ללמוד על מגמות נסיעות מתפתחות, מתיירות בריאות והרפתקאות ועד לחוויות יוקרה ותרבותיות. מובילי התעשייה ישתפו את התובנות שלהם לגבי העדפות הצרכנים העדכניות ביותר וכיצד עסקים יכולים להסתגל כדי לעמוד בדרישות המתפתחות הללו.
חוויות קולינריות גלובליות: שוק הנסיעות העולמי אינו עוסק רק ברעיונות ואסטרטגיות; זה גם מסע חושי. המבקרים יכולים לצפות למגוון רחב של חוויות קולינריות עולמיות, המציגות את התענוגות הקולינריים מאזורים שונים ברחבי העולם.
World Travel Market 2023 הוא סמל לתקווה והתחדשות בתעשייה שהתמודדה עם אתגרים חסרי תקדים בשנים האחרונות. המבקרים יכולים לצפות למצוא אווירה מעוררת השראה מלאה בהזדמנויות נטוורקינג, תובנות בתעשייה ופתרונות חדשניים. זה מקום להתחבר מחדש עם חברים ותיקים וליצור חברים חדשים, כל זאת תוך דמיון מחדש של עתיד הנסיעות בצורה ברת קיימא ואחראית יותר. כשהעולם נפתח שוב לנסיעות, WTM 2023 הוא המקום להיות בו לכל מי שמתלהב לחקור ולעצב את העתיד של תעשיית הנסיעות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=148182