דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » 2018: מספר התיירים מסין עלה וזה של ארה"ב ירד

2018: מספר התיירים מסין עלה וזה של ארה"ב ירד

עוזי בכר 22 ביולי 2019 11:11

מאסטרקארד חושפת את המדינות שתרמו ביותר לעולם התיירות בשנה שעברה

2018: מספר התיירים מסין עלה וזה של ארה"ב ירד תיירים סינים. מעדיפים להישאר באסיה. צילום Depositphotos

חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד עורכת בעשור האחרון את מחקר ה-GDCI – מדד הערים השנתי הגלובלי – ומנטרת את 20 המדינות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר על תעשיית התיירות העולמית.

לפי המדד שלה, את המקום הראשון במספר התיירים היוצאים בשנת 2018 תפסה ארצות הברית, עם כ-9.9% מסך כל התיירים בעולם (קיטון ממוצע של 0.4% לעומת שנת 2009) ובמקום השני נמצאת סין עם כ-9% מסך התיירים בעולם (גידול ממוצע של 6.5% לעומת 2009). במקום השלישי גרמניה עם פלח שוק של 6.4% המהווה ירידה של כ-2% לעומת 2009, בריטניה מיד אחריה עם 5.8% – ירידה של 1.4% וצרפת סוגרת את החמישייה עם 3.6% וירידה של 1.2%. אחריהן ברשימה דרום קוריאה, יפן, קנדה, רוסיה וטאיוואן.

מקור: מאסטרקארד

סך ההוצאות התיירים – הסינים מובילים בבזבוזים

עוד עולה מהמחקר כי התיירים הסינים נמצאים במקום הראשון בגובה ההוצאות שלהם מחוץ למדינה עם 9.6% מסך ההוצאות הכלליות של התיירים לשנת 2018 – עליה של 23% לעומת 2009. במספרים כמותיים מדובר על הוצאה של 52.9 מיליארד דולר. במקום השני, ארה"ב עם 9.2% וכ-50.9 מיליארד דולר, המהווים עליה של 7.2%. בריטניה במקום השלישי עם 6.4% והוצאה של 35.4 מיליארד דולר – עליה של 4.3%, גרמניה במקום ה-4 עם 6.3%, 34.8 מיליארד דולר ועליה של 3.4% ויפן במקום החמישי עם 3.5%, הוצאות בסך 19.2 מיליארד דולר ועליה של 4.4%. ראויה לציון גם דרום קוריאה במקום השישי, שחלקה בהוצאה העולמית הוא רק 3.3% ו-18 מיליארד דולר, אולם מדובר בעליה של 13.5% לעומת 2009.

מקור: מאסטרקארד

גם במספר הלילות ארה"ב מובילה

מאסטרקארד בחנה גם את התרומה של המדינות השונות בחלוקה היחסית של כמות הלילות במפת התיירות העולמית. ארה"ב ראשונה עם 7% מסך הלילות של התיירים בעולם וסך כולל של 252.2 מיליון לילות ב-2018, גרמניה שנייה עם 5.8% וסך כולל של 207 מיליון לילות, בריטניה עם 4.8% נתון המהווה 174 מיליון לילות, סין במקום הרביעי עם 4.3% ו-153.2 מיליון לילות וקנדה סוגרת את החמישייה עם 3.2% סך כולל של 115 מיליון לילות. עוד נמצא כי בין 2009 ל-2018 ב-20 המדינות המובילות נרשם גידול של 26.9% בכמות הלינות עם 1726 מיליון לינות. בכל המדינות נרשמה עליה במספר הלינות לעומת 2009.

האמריקנים מעדיפים את קאנקון במקסיקו. צילום Depositphotos

מעדיפים לא להתרחק מהיבשת

בנוסף, המחקר בדק את יעדי התיירות השכיחים ביותר של המדינות המובילות בתיירות ונראה כי עיקר התיירות מתרכזת במדינות השכנות והקרובות ליבשת ממנה יוצאים התיירים: יעד התיירות המועדף של האמריקאים הינו קאנקון (מקסיקו). עבור התייר הסיני בנגקוק (תאילנד) היא העיר המועדפת, התיירים הגרמנים והבריטים אוהבים לנפוש בפאלמה דה מיורקה (ספרד) ואילו הצרפתים מעדיפים את לונדון.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=98160

אולי יעניין אתכם גם

  • סקר הצרכנים 2025 של מאסטרקארד: מה צרכנים מחפשים יותר?סקר הצרכנים 2025 של מאסטרקארד: מה צרכנים מחפשים יותר?
  • חשיפת מחקר התיירות הנכנסת הגדול ביותר בישראל לשנת 2022חשיפת מחקר התיירות הנכנסת הגדול ביותר בישראל לשנת 2022
  • הסבר פניך לתייר: אכלו פלאפל בסבבההסבר פניך לתייר: אכלו פלאפל בסבבה
  • פוסט קורונה בתיירות העולמית: מוציאים יותר על בילויים ופחות על שופינגפוסט קורונה בתיירות העולמית: מוציאים יותר על בילויים ופחות על שופינג
  • 1 מכל 5 מדינות מתקרבות לכמות טיסות הפנים מלפני הקורונה1 מכל 5 מדינות מתקרבות לכמות טיסות הפנים מלפני הקורונה
תגיות:
מאסטרקארד המדינות התורמות לתיירות מחקר ה-ה-GDCI
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version