העיר מגבילה את מספר אוניות השייט ל-100 בלבד בשנת 2026, לעומת 190 המתוכננות. עד שנת 2027 כל האוניות תדרשנה להתחבר לנמל באמצעות חשמל ועד 2035 תיאסר עגינת אוניות בנמל

המהלך יביא לאובדן הכנסות ניכר, הן בעיר עצמה מחוסר הוצאות התיירים והן מבוססת שייט (מיסי נמל) המשוער בין 46 ל-103 מיליון אירו. רשות הנמל מתכננת להעביר את טרמינל הקרוזים של העיר אמסטרדם ל-Coenhaven, כ-20 דקות נסיעה מאמסטרדם, עד שנת 2035.
בחודש באפריל עיריית אמסטרדם הודיעה גם כי היא מתכננת לצמצם את מספר הפלגות ספינות הנהר המבקרות בעיר ל-1,150, לעומת כ-2,300 הפועלות כעת.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר קרוז אין
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
לחצו כאן, לכל הטיפים במקום אחד ומניסיון מוכח
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=159269