הזמנת מזון וקניות דיוטי פרי בנמל התעופה של דובאי הופכות לקלות יותר כעת עם השקת שירות DXB & More – הזמנה דרך הנייד ללא צורך באפליקציה
נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB), הופך כעת את הזמנת המזון והקניות בדיוטי פרי לקלות יותר עם השקת DXB & More. מהיום הנוסעים יכולים להפיק את המרב מזמנם לפני שהם טסים באמצעות שירות חדש דרך הנייד ללא צורך באפליקציה.
מיועד לנוסעים מטרמינל 3, שערים B ו- C בגישה ישירה דרך הנייד לכתובת DXBmore.com. ההליך הידידותי מאפשר לבחור את המוצרים באמצעות תפריט ובסיום הרכישה לשלוח אותו ישירות לשער היציאה, טרקלין או לאסוף אותו באופן עצמאי.
יוג'ין בארי, סמנכ"ל נמלי התעופה של דובאי, שדגל ביישום השירות אמר: "אנו מתמקדים בשיפור חווית הנוסעים בנמלי התעופה של דובאי בכל נקודות המגע הפיזיות והדיגיטליות . ברור שהאירועים ב- 18 החודשים האחרונים האיצו מגמות צרכניות חדשות והעלו את ציפיות הלקוחות סביב הבחירה והנוחות.
יוג'ין בארי הוסיף: "המטרה שלנו היא ליצור ולבדוק דרכים חדשות לתקשורת עם הנוסעים לפני, במהלך ואחרי המסע שלהם איתנו, ולהעלות את המודעות למגוון חוויית הקניות, האוכל והאירוח ברחבי נמל התעופה על ידי שילוב כל הערוצים בפלטפורמה אחת, תוך קשר ישיר עם הצרכן. "
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=119989