ההרצאות המקוונות יתקיימו החל מהיום, 26.04.2021, והן מיועדות לתעשיית התיירות בישראל ובעולם
משרד התיירות ישיק היום סדרת וובינרים במסגרת יריד התיירות IMTM שנפתח במרץ השנה, ויוצג בחלקו הראשון באופן וירטואלי. ההרצאות המקוונות יתקיימו החל מ-26.04.2021 והן מיועדות לתעשיית התיירות בישראל ובעולם. ההרצאות יעסקו במגוון רחב של נושאים מעולם התשתיות, המיתוג, הפיתוח האסטרטגי ועוד, והכל, על רקע המאמצים להחזרת התיירים לישראל.
הוובינר שיפתח את סדרת ההרצאות יתקיים היום, יום ב' 26.04.2021 בשעה 16:00, ויעסוק בהיערכות ענף התיירות להתאוששות ממשבר נגיף הקורונה. הוובינר מיועד לקהל ישראלי דובר עברית. במסגרת האירוע יוצגו תוצרי מחקר אסטרטגי, שנעשה עבור משרד התיירות, וכן יוצעו אסטרטגיות ליציאה מושכלת מהמשבר. את הוובינר יובילו ד"ר ירון ארגז, מנהל אגף מחקר ואסטרטגיה במשרד התיירות, עידן אורמן, ראש המגזר הציבורי בחברת דלויט ישראל, וכן לינה חדד, מנהלת תחום תיירות בת קיימא ומידענות במשרד התיירות. לאחר מכן, ב-28.04.2021, יתקיים וובינר בנושא מגמות בהרגלי הצריכה של התייר בעידן פוסט הקורונה. הוובינר יועבר באנגלית לקהל הרחב ולנציגים מהתעשייה.
הוובינרים יתפרשו על פני תקופה של חודשיים ויעסקו בשלל סוגיות רלוונטיות לענף התיירות המתאושש מהמשבר. ההרצאות יועברו בעברית או באנגלית וישודרו במסגרת הפלטפורמה המקוונת של יריד התיירות IMTM.
השנה ישקיע משרד התיירות כ-170,000 ₪ ביריד IMTM בתכנון, בפיתוח ובשיווק המוצר התיירותי הישראלי. הביתן הוירטואלי של משרד התיירות יציג השקעות בתשתיות ציבוריות ותמיכה ביזמים, פיתוח מותגים, שיווק בחו"ל, הכשרה מקצועית, תיירות פנים, מחקרים ונתונים סטטיסטיים והיערכות המשרד בתקופת הקורונה, שנועדה לשמר את ישראל בתודעת התיירים הפוטנציאליים בחו"ל, וכן לשמר את התשתיות וכוח האדם של התעשייה.
IMTM – International Mediterranean Tourism Market הוא יריד התיירות המוכר והגדול ביותר במזרח התיכון. היריד התקיים ב-27 השנים האחרונות בישראל, והשנה בעקבות מגבלות מגפת הקורונה, הוחלט לקיימו כאירוע וירטואלי לאורך ארבעה חודשים, אשר יסתיים בתצוגה פרונטלית מסורתית בביתן 2 באקספו תל אביב. חלקו השני – הפיזי – מתוכנן להתקיים כבשנים קודמות.
טבלת הוובינרים:
מס"ד | תאריך ושעה | שם אנגלית | שם עברית |
1. | 26/04/2021
@ 16:00 |
The tourists are coming!
Preparing the tourism industry for the recovery – presenting the strategic research insights! |
התיירים באים!
היערכות ענף התיירות להתאוששות –הצגת תוצרי המחקר האסטרטגי
|
2. | 28/04/2021
@ 16:00 |
A better and more responsible world?
New tourist consumer trends in the post-corona world. |
עולם טוב ואחראי יותר? מגמות חדשות במסע הצרכנות של התייר בעולם הפוסט קורונה |
3. | 10/5/2021
@ 16:30 |
The current future of MICE, in the new travel reality. | עתיד תיירות MICE במציאות החדשה
|
4. | 12/05/2021
@ 11:00 |
Story Telling of a business; Adapting to the new tourist. | Story-telling של מקום, עם התאמה לתייר החדש |
5. | TBD
|
Challenges of Travel Insurance in the Covid and Post-Covid World | האתגרים בעידן המגיפה לביטוח בריאות ונסיעות בינלאומיים |
6. | 14/06/2021
@ 16:00 |
Developing regional tourism brands. The “Negev”, and Galilee” test cases. | פיתוח מותגי תיירות אזוריים הצגת מקרי בוחן מותגי "נגב" ו"גליל" |
קישור ההרשמה לוובינרים: לחצו כאן
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=115851