כל מה שרציתם לשאול על הפקדת הערבויות לכניסת מוזמנים לישראל- אתם שאלתם, רשות האוכלוסין וההגירה משיבה
1. שאלה: מדוע צריך להפקיד ערבות? המדינות הרי חתומות על הסכם פטור מאשרות.
תשובה: אנו נמצאים בתקופה לא שגרתית ובהתאם למדיניות שנקבעה לימים אלה, לגבי כניסת זרים בעלי דרכון אוקראיני לישראל, הוחלט כי
מי שמוזמן על ידי מכר שהוא אזרח ישראלי, יוכל להיכנס ובתנאי שהישראלי יפקיד ערבות בנקאית המבטיחה כי המוזמן יעזוב את ישראל בזמן שנקבע לו.
2. שאלה: איפה ניתן להפקיד את הערבות הבנקאית?
תשובה: את הערבות יש להפקיד בעמדת רשות האוכלוסין וההגירה בנתב"ג, בין השעות 8:00-16:00.העמדה ממוקמת בטרמינל 3, קומה 2, בחלק המזרחי.
3. שאלה: איך ניתן להפקיד ערבות? האם נדרשת נוכחות אישית או שניתן באופן מקוון?
תשובה: ניתן להפקיד ערבות רק עם נוכחות אישית בעמדה בנתב"ג.
הערבות צריכה להיות ערבות בנקאית ובתוקף לחצי שנה או לחילופין, צ׳ק בנקאי על שם רשות האוכלוסין וההגירה.
4. שאלה: כמה זמן לפני הגעת התייר יש להפקיד ערבות?
תשובה: ככל שהמזמין יודע מראש על הגעת התייר, מומלץ להגיע בטווח של בין 12-24 שעות בטרם הנחיתה, בשעות פעילות העמדה.
5. שאלה: איזה סוג ערבות יש להפקיד?
תשובה: ערבות בנקאית, בעלת תוקף לחצי שנה או צ׳ק בנקאי על שם רשות האוכלוסין וההגירה.
מומלץ להעביר את אישור ההפקדה לנוסע המוזמן אשר יציגו לבקרי הגבול מיד עם הגעתו. כך, ייחסך זמן ויימנע עיכוב שלא לצורך.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=123841