תדירות הטיסות תגדל מ-10 ל-14 בשבוע, החל מה- 1 ביוני, כאשר החל מה-2 בספטמבר תתווסף אליהן גם טיסה יומית שלישית
חברת דלתא איירליינס מגיבה לעלייה בביקוש לטיסות בין ישראל לארצות הברית ומגדילה את מספר הטיסות בלוח הזמנים שלה, שעומד להגיע לשלוש טיסות יומיות בהמשך השנה. ההקלה במגבלות הטיסה, בד בבד עם חיסון האוכלוסייה התופס תאוצה בשתי הארצות, הניעו את דלתא להגדיל את תדירות הטיסות מה-10 ל-14 בשבוע, החל מ- 1 ביוני, כאשר מה-2 בספטמבר, בהתקרב עונת החגים, תתווסף אליהן גם טיסה יומית שלישית.
"אנחנו יודעים שהלקוחות להוטים לחזור לחייהם הרגילים כפי שהיו לפני המגפה, וזה כולל מבחינתם גם לשוב ולטוס", אומרת אסתי הרשקוביץ', מנהלת פעילות דלתא בישראל". "ארה"ב היא יעד הטיסות מספר אחד, והשנה תהיה לזה גם משמעות מיוחדת משום שרבים מלקוחותינו טסים כדי לפגוש סוף סוף חברים ולהתאחד מחדש עם בני משפחה".
הקיץ דלתא תפעיל מדי יום טיסות ישירות בין נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק עם מטוסה החדש ביותר – מטוס האיירבוס A330-900neo. במטוס ארבע מחלקות – סוויטות Delta One ודלתא פרימיום סלקט, דלתא קומפורט+ ומחלקת התיירים, ומוצעים בו אלפי שעות של בידור משלים בעזרת מסכים בגב המושב המופעלים על ידי מערכת IFE אלחוטית חדשה מבית Delta Flight Products, עם שקעי טעינה בכל מושב, מסכי LED בספקטרום מלא וכריות שינה עשויות ספוג זיכרון בכל מחלקות המטוס המבטיחים תוספת נוחות.
מנמל התעופה – JFK, דלתא מציעה טיסות המשך נוחות, היוצאות באותו יום לכל רחבי ארצות הברית. החל מהקיץ הקרוב ייהנו הלקוחות משירות משופר על סיפון המטוסים הללו עם מבחר גדול יותר של אפשרויות מזון ומשקאות לבחירה וגם מהשקת מערך אינטרנט אלחוטי מהיר, המשודרג ביותר בטיסות הפנים בארה"ב.
במהלך השנה האחרונה הפעילה דלתא אמצעי בטיחות ייחודיים לצורך שמירה על בריאות הנוסעים בכפוף לנהלים של התוכנית Delta CareStandard – הכול על מנת להגן על לקוחותיה ועובדיה בעת הטיסה. אמצעים אלה כוללים:
- דרישה לחבוש מסיכה או כיסוי פנים מתאים במהלך הטיסה
- מערכות זרימת אוויר משוכללות עם מסנני HEPA המנפים למעלה מ 99.99% מהחלקיקים הדקים באוויר, כולל נגיפים וחיידקים, בכל הטיסות הטרנס-אטלנטיות (וברוב הטיסות ברשת של דלתא)
- חיטוי קבוע של מטוסי החברה
- תחנות חיטוי בכל שלבי המסע לרבות על סיפון המטוסים
- בעת העלייה למטוס כל הנוסעים מקבלים מגבוני Purell, וכמו כן הופחתו נקודות המגע בין הלקוחות לעובדים בעזרת ביצוע תשלומים ללא מגע בכל מכירה הנעשית על סיפון המטוס
- תכנון מחדש של נהלי השירות בטיסה כדי להבטיח הגעה בטוחה.
חברת התעופה מציעה גם גמישות בשינוי הזמנות של כרטיסים אשר מתחילים מחוץ לארה"ב ונרכשו החל מה-1 למאי 2021. החברה מאפשרת הארכת תוקף הכרטיסים שאמורים לפוג ב-2021 וכרטיסים שיירכשו במהלך 2021 – וזאת עד ל-31 בדצמבר 2022.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=115996