הקמפיין יושק ב-15 במרץ ויכלול הגרלה לכרטיסי טיסה לכל יעד בעולם אליו טסה חברת התעופה
במסגרת הקמפיין, החברה תערוך להגרלה במסגרתה יזכו המתמודדים בכרטיסי טיסה ליעדים אליהם טסה החברה . כל אחד יכול להשתתף באמצעות כניסה ללינק https://yestotheworld.com/de/en, בחירה של יעד גיאוגרפי על גבי כדור הארץ, אותו היו רוצים לחוות בחירה במילה YES .
הזוכה במקום הראשון יקבל כרטיס זוגי במחלקת עסקים (הלוך ושוב) ליעד שבחר.
הזוכה במקום השני יקבל כרטיס זוגי במחלקת תיירים (הלוך ושוב) ליעד שבחר.
הזוכים במקום השלישי והרביעי יקבלו כרטיסים זוגיים (הלוך ושוב) , במחלקת תיירים ליעד באירופה.
התחרות תהיה בתוקף עד 15 באפריל 2018 והזוכים ייבחרו במאי 2018.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=82027