דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » אמדאוס רכשה את טראוולקליק ב-1.52 מיליארד דולר

אמדאוס רכשה את טראוולקליק ב-1.52 מיליארד דולר

עוזי בכר 20 באוקטובר 2018 10:45

אמדאוס מרחיבה את נוכחותה באמצעות TravelClick במלונות בוטיק ומלונות עצמאיים ומקבלת אליה כ-1,100 עובדים

אמדאוס רכשה את טראוולקליק ב-1.52 מיליארד דולר מלון פנינסולה בהונג קונג. הרשת היא אחת מהרשתות בפורטפוליו של טראוולקליק. צילום Depsitphotos

אמדאוס הכריזה כי השלימה את רכישת חברת TravelClick מ-Thoma Bravo בסכום של 1.52 מיליארד דולר. Francisco Pérez-Lozao יוביל את היחידה המוגדלת של לקוחות ממגזר האירוח של רשתות בתי מלון בוטיק ומלונות עצמאיים באמדאוס. העסקה קיבלה את כל האישורים הרגולטוריים הדרושים ובעקבותיה עומדים כ-1,100 עובדים להצטרף לאמדאוס.

הרכישה מסמנת צעד חשוב במגזר האירוח בעבור אמדאוס, המחזיקה בפורטפוליו של פתרונות חדשניים לשירות בתי מלון ורשתות מכל הגדלים ברחבי העולם.

"הוספת TravelClick מחזקת משמעותית את נוכחותנו בתחום האירוח ולא רק שהיא מרחיבה את מפרט המוצרים שלנו אלא גם את הידע והנוכחות הגלובלית שלנו", אמר Luis Maroto, נשיא ומנכ"ל אמדאוס, "בשוק מפוצל ביותר, יש עכשיו לאמדאוס את האנשים והטכנולוגיה לעזור לכל העוסקים בענף המלונאות להיענות לאתגר ולספק לאורחיהם חווייה ייחודית."

TravelClick תיעשה חלק מיחידת הלקוחות ממגזר האירוח, שאותה יוביל Pérez-Lozao. בשלב הראשון תהיה TravelClick ישות עצמאית בתוך היחידה המפעילה את המותג שנרכש, שיהיה ידוע בשם "TravelClick, חברה של אמדאוס".

טרוואלקליק משרתת יותר מ-25,000 לקוחות ב-176 מדינות

"לספקית טכנולוגיה, שיודעת לאחד מערכות נפרדות ולספק לעוסקים בתחום המלונאות נקודת מבט אחרת על אורחיהם, ממתינות הזדמנויות ענקיות בשוק האירוח, משום שכך יכולים המלונאים לספק לאורחיהם שירות טוב יותר, להניע הזדמנויות הכנסה חדשות ולנהל את הוצאותיהם", אמר Pérez Lozao. "זו שאיפתנו לגבי התחום ואנו ממתינים בקוצר רוח לקבל אלינו את צוות TravelClick ולהתחיל לעבוד ביחד כדי להשיג מטרה זו."

TravelClick, שבסיסה בעיר ניו יורק, הינה חברה מובילה בתחום האירוח הגלובלי והיא משרתת יותר מ-25,000 לקוחות ב-176 מדינות. היא מספקת פתרונות חדשניים מבוססי ענן, לרבות מערכת הזמנות מרכזית (CRS) לבתי מלון עצמאיים ומקומיים וכן פתרון לניהול אורחים (GMS), שירותי מודיעין עסקי ופתרונות מדיה. בסיס זה מספק לבתי מלון אפשרויות הפצה בכל הערוצים, הן הדיגיטליים והן המסורתיים. הוא גם מאפשר להם לשפר את יחסי הגומלין הדיגיטליים עם אורחיהם, להגדיל את הכנסותיהם ולשפר את ביצועיהם, להקטין עלויות וליצור מותג חזק.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=88837

אולי יעניין אתכם גם

  • TravelClick נרכשה ע"י אמדאוס בסכום המוערך ב-1.52 מיליארד דולרTravelClick נרכשה ע"י אמדאוס בסכום המוערך ב-1.52 מיליארד דולר
  • כנס תוכנת ALP של חברת אמדאוסכנס תוכנת ALP של חברת אמדאוס
  • אמדאוס במפגש עם סוכני הנסיעות: ריענון וייעול תהליכים במערכת ה-ALPאמדאוס במפגש עם סוכני הנסיעות: ריענון וייעול תהליכים במערכת ה-ALP
  • בכירי ענף התיירות השתתפו בכנס חברת אמדאוסבכירי ענף התיירות השתתפו בכנס חברת אמדאוס
  • על חווית הנסיעה העסקית בכנס של IFTMעל חווית הנסיעה העסקית בכנס של IFTM
תגיות:
אמדאוס TravelClick Francisco Pérez-Lozao Luis Maroto
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version