חברת ההפצה האלקטרונית העולמית (GDS) טרוולפורט חושפת פלטפורמת שיווק חדשה המאפשרת לחברות תעופה לבדל ולהפיץ מוצרים והצעות באמצעות סוכני נסיעות ומאידך מאפשרת לנוסעים רכישה השוואתית
טרוולפורט חשפה את פלטפורמת השיווק החדשה המשנה את אופן בו חברות התעופה מפיצות מוצרים ואת הדרך בה מוצגים לסוכני הנסיעות.
הפלטפורמה ממזגת את טווח המוצרים המלא של חברות התעופה, כולל מוצרים נלווים Ancillary Services , במהלך עבודה אחיד ומוכר ומסייעת לסוכני הנסיעות לקבל החלטות מבוססות מידע ללקוחותיהם. היא מאפשרת לסוכני הנסיעות להפגין מומחיות בתחום המוצרים ולהציע שירות מלא וטוב יותר ומקדמת עלייה בפריון העבודה וברווחיות.
בפן נוסף פלטפורמת השיווק של טרוולפורט מאפשרת לחברות התעופה לבדל ולהפיץ באופן עקבי חבילה שלמה של מוצרים ושירותים, כולל מחירים ומוצרים נלווים Ancillary Services , בכל ערוצי ההפצה.
להפיץ את תוכן שלהן תוך שימוש בטכנולוגיה המתאימה למודל העסקי שלהן, להשיג עקביות במיתוג באמצעות שליטה באופן בו מוצגים המוצרים שלהן ולמקסם החזר על ההשקעה על ידי בידול מול המתחרים.
חברות התעופה תוכלנה להיות ברות תחרות, לספק חווית משתמש חזקה בכל הערוצים, להגדיל מכירות שירותים נלווים ולהגדיל רווחים.
פלטפורמת השיווק של טרוולפורט סוללת את הדרך לשינוי משמעותי בנוף ההפצה. הפלטפורמה עושה שימוש בטכנולוגיה מובילה בתעשייה. היא מקלה על רכישת תוכן נוסף עשיר יותר מחברות התעופה ומאפשרת לחברות התעופה לשווק את כל מוצריהן, בכל ערוצי ההפצה, באחידות ועקביות מלאים, במקום ובזמן המתאימים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78063