עם פתיחת עונת התיירות וכמחאה למחירי הקפה הגבוהים בנתב"ג החליטה חברת אופיר טורס להעניק ל-1000 לקוחותיה קפה חינם. יהודה זפרני ,מנהל רשת סניפי אופיר טורס:" כולי תקווה שחברות אחרות ילכו בעקבותינו"
לאחר שנושא מחירי הקפה הגבוהים עלה לאחרונה רבות לסדר היום, ועם פתיחת עונת התיירות החמה, החליטו באופיר טורס להעניק ללקוחות קפה במתנה "בארקפה" . לאחרונה נשמעים קולות מחאה באשר למחירי המזון והשתייה המופקעים בנתב"ג ונגד רשות שדות התעופה.
יהודה זפרני ,מנהל רשת סניפי אופיר טורס :"החלטנו בשלב ראשון על מינימום 1000 לקוחות שייהנו מקפה על חשבוננו ,ללא עלות ומתנה, כולי תקווה שגם חברות אחרות ילכו בעקבותינו וגם ישתפו פעולה במתן ההטבה הזאת כדי לתת את הערך הנוסף והמוסף ללקוחות ואני מקווה שזה יתרום להוזלת המוצר .את עלות הקפה אנחנו מסבסדים וסופגים את כל העלות ". תחילת חלוקת הקפה ללקוחות אופיר טורס המזמינים תחל משבוע הבא.
חשוב לציין כי לאחר חתימת הסכם השמיים הפתוחים, נושא קניית האוכל והשתייה בנתב"ג הפך למשמעותי כיוון שטיסות הלואו קוסט בבסיסן אינן כוללות ארוחה. לפיכך, הנוסעים מנתב"ג מבלים שם לרוב כשלוש שעות, ונאלצים לקנות אוכל ושתייה במחירים הגבוהים לעיתים בעשרות אחוזים מביתי קפה אחרים הפזורים בארץ.