חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק דיווחה אמש (ג') על המאזן הכספי לשנת 2014 ,שהסתכם ברווח לפני מס של 14.4 מיליון ליש"ט, שיפור של 65 מיליון ליש"ט לעומת שנת 2013. הכנסות הקבוצה כולה הסתכמו ב-2.9 מיליארד ליש"ט
חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק פרסמה אמש (ג') את המאזן הכספי לשנת 2014 ,שהסתכמו ברווח לפני מס של 14.4 מיליון ליש"ט, שיפור של 65 מיליון ליש"ט לעומת 2013 (הפסד של 51 ליש"ט לפני מס).
בפברואר 2013 דיווחה וירג'ין אטלנטיק על תוכנית לפיה תפעל החברה לחזרה לרווחיות תוך שנתיים. כעת מדגישים בחברת התעופה כי המטרה היא מבט לעתיד תוך כדי מיצוב החברה לצמיחה עתידית ורווחים לטווח ארוך. החברה מתכננת להשקיע משמעותית בחוויית הטיסה.
הכנסות הקבוצה כולה הסתכמו ב-2.9 מיליארד ליש"ט, חברת התעופה הטיסה 6,156,000 נוסעים וגורם העומס עמד על ממוצע של 77.38%. וירג'ין הולידייס רשמה רווח לפני מס של 5.7 מיליון ליש"ט, גידול של 3 מיליון ליש"ט ועליה של 1.1% בהכנסות.
זו השנה השלישית ברציפות שהחברה זוכה להערכה רבה מצד נוסעיה. הדיוק המבצעי אשתקד עמד על 85.5%. עד שנת 2018 תשקיע החברה סכום של 300 מיליון ליש"ט בשדרוג חווית הטיסה.
קרייג קריגר, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק בתגובה לתוצאות הכספיות לשנת 2014 :"אנו שואפים להיות חברת התעופה האהובה ביותר ע"י קהל לקוחותינו. התוצאות הכספיות מסמנות עידן חדש לעתיד".
בחודש אוקטובר צרפה החברה לצי מטוסיה, בואינג 787-9 ועוד 7 מטוסים יגיעו במהלך השנה כחלק מאסטרטגית שדרוג צי המטוסים. המיזם המשותף עם חברת התעופה דלתא איירליינס, שהושק בינואר 2014, נשא פרי והחברות הטיסו יחד כ-4.5 מיליון נוסעים עם צפי לגידול במהלך 2015. חברות התעופה יפעילו יחד כ-39 טיסות יומיות טרנסאטלנטיות החל מקיץ 2015 הכוללות 10 טיסות יומיות בקו לונדון נו יורק.
קווי תעופה חדשים מתוכננים בקיץ הקרוב: מנצ'סטר – אטלנטה, לונדון הית'רו – דטרויט, לונדון גטוויק- טובגו וטיסות עונתיות בין בלפסט ואורלנדו ובין גלזגו ללאס וגאס. בנוסף, תגביר החברה תדירויות בין הית'רו לסן פרנסיסקו, לו אנג'לס, אטלנטה וניו יורק.
סר ריצ'רד ברנסון, נשיא וירג'ין אטלנטיק:" אין דרך טובה יותר מלחגוג 30 שנה לחברת התעופה עם תוצאות כספיות חיוביות. צוות החברה עשה עבודה נהדרת והעתיד נראה ורוד ל-30 השנים הבאות."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74100