מגזין התיירות הבינלאומי ביזנס טרוולר קבע:"לאל על תפריט היין הטוב ביותר". סמנכ"ל חטיבת הלקוחות באל על, יהודית גריסרו:" זכייה זו מצטרפת לפרסים רבים בהם זכינו בתחרויות יין בשנים האחרונות נשקיע גם בעתיד תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר"
הישג בינלאומי לתפריט היינות במחלקת העסקים של אל על–זכתה במדליית הזהב בתחרות Cellars in the sky 2014 בקטגוריית Best Presented wine list ( תפריט היין הטוב ביותר) מבין 75 חברות התעופה המובילות בעולם
תחרות Cellars in the sky נערכת מדי שנה על ידי מגזין התיירות הבינלאומי Business Traveller’s ובוחנת את תפריטי היינות המוצעים בטיסותיהן של חברות התעופה בשלוש קטגוריות: מרתף היין הטוב ביותר (עסקים ראשונה), מרתף היין בכל המטוס (כולל תיירים), תפריט היין הטוב ביותר – הקטגוריה בה זכתה אל על.
בין החברות מולן התמודדה אל על בתחרות: בריטיש איירווייס, קטאי פסיפיק, קוריאן אייר, קוואנטס האוסטרלית, בראסלס איירליינס, סינגפור איירליינס, אמריקן איירליינס ועוד.
בנוסף זכתה אל על במדליית הברונזה בקטגוריית היין הטוב ביותר המוגש במחלקת עסקים עם היין Ela, 2012 של יקב הרי גליל
סמנכ"ל חטיבת הלקוחות באל על, יהודית גריסרו אמרה היום: "אנו גאים על ההישג המרשים של חברת אל על אשר נכללת ברשימה המכובדת לצד חברות התעופה המובילות בעולם. זכייה זו מצטרפת לפרסים רבים בהם זכינו בתחרויות יין בשנים האחרונות,
נשקיע גם בעתיד בכדי להמשיך ולשאת בתואר המכובד תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר."
על תפריט היין של אל על אחראי מומחה היין העולמי יאיר היידו שאמר היום: " מדובר בהישג גדול לתפריט היינות המוצע לנוסעי מחלקת העסקים באל על. בחירת יין בגובה 30 אלף הינה לוגיסטיקה מורכבת ומאתגרת. מטרתנו היא לאפשר לנוסעים ליהנות מחוויית טעם ייחודית של יינות הבוטיק הישראלים. אין ספק שמדובר בהישג גדול לכל תעשיית היין הישראלית."
"אל על שמחה לקדם את תעשיית היין הישראלית, וגאה להגיש לנוסעיה הישראלים והתיירים טעימה מהתוצרת המקומית המעולה. תפריט היין של אל על מבוסס על תוצרת מקומית כחול לבן בלבד", הוסיף יאיר.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74034