המדריך החדש מאפשר למשתמשים להזמין בתי מלון, מסעדות ו/או לשלוח הודעות ולהתקשר לחלק מבתי המלון, מסעדות ואטרקציות תיירותיות
פייסבוק, ענקית הרשת החברתית, ביצעה בימים האחרונים צעד חשוב נוסף בהרחבת השירותים לקהל לקוחותיה, מדריך ערים המאפשר למשתמשים להזמין בתי מלון ומסעדות ו/או לשלוח הודעות ולהתקשר לחלק מבתי המלון, מסעדות ואטרקציות תיירותיות.
משתמשים יכולים כבר להזמין בפייסבוק שירות Uber , לרכוש כרטיס טיסה לדוגמא בחברת התעופה אייסלנדאייר או לשוחח עם מינהל התחבורה האמריקני באמצעות האפליקציה Facebook Messenger, אבל מעתה פייסבוק משיקה גם מדריך ערים.
המהלך האחרון של פייסבוק, כניסה לשוק התיירות העולמית יכול להיות אתגר לא קטן עבור גוגל, שהשיקה את אפליקציית Google Trips בספטמבר ומציעה בניית תוכניות סיורים ביעדים שונים, אבל בניגוד לפייסבוק לא מאפשרת הזמנות און ליין. גולשי פייסבוק, שביקרו במגוון יעדים ברחבי תבל יכולים להמליץ כעת למשתמשים על אטרקציות חדשות ולהדגיש את הפן החברתי יותר בהשוואה לגוגל ויותר דומה לסגנון TripAdvisor.
אין ספק שהצעד האחרון של פייסבוק יאיץ את תוכניותיה של גוגל להטמיע מערכת הזמנות לבתי מלון, מסעדות ואטרקציות תיירותיות באפליקציית Google Trips.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70571