"התנהגות בלתי הולמת", מציינת ריינאייר, שגרמה להסטת המטוס מדבלין ללנזרוטה בשנה שעברה. "זו לא תהיה הפעם האחרונה"
ריינאייר (Ryanair), חברת הלואו קוסט האירית, תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו על "התנהגות בלתי הולמת" שגרמה להסטת המטוס מדבלין ללנזרוטה בשנה שעברה. המטוס נאלץ להישאר בפורטו למשך הלילה ב-9 באפריל 2023 וחברת התעופה נאלצה לספק ל-160 הנוסעים לינה במלון למשך הלילה.
זוהי התביעה האזרחית הראשונה מסוגה באירלנד והיא מגיעה כחלק ממדיניות האפס סובלנות של חברת הלואו-קוסט לגרימת הפרעות בטיסות. ריינאייר הזהירה גם שזו לא תהיה הפעם האחרונה שהיא פונה לבית המשפט בשל התנהגות בלתי הולמת במטוסיה.
"זה לחלוטין בלתי מתקבל על הדעת שנוסעים שעובדים קשה כדי ליהנות מטיול עם בני משפחה/חברים יתעכבו בשל התנהגות לא ראוייה של נוסע אחד". חברת התעופה לא מסרה פרטים נוספים על זהות הנוסע או מה גרם לטייס להסטת המטוס.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=168488