פרנסואה לה דוזה, מנהל מסחרי ראשי ביורוסטאר: " הכרטיסים היו מועדפים על הלקוחות, ואנחנו שמחים להחזיר אותם לכל אורך השנה"
יותר אנשים בוחרים לטוס מלונדון לפריז, בריסל ואמסטרדם, אפשרות הרבה פחות ידידותית לאקלים. במסגרת המאבק ובמטרה למשוך לקוחות נוספים, Eurostar החזירה קונספט שרץ מ-2016 עד 2019 – את כרטיסי Eurostar Snap. נוסעים שיוכלו לנסוע ברגע האחרון ייהנו מתעריפים מוזלים משמעותית.
" כרטיסי Eurostar Snap היו מועדפים על הלקוחות, אנחנו שמחים להחזיר אותם לכל אורך השנה, ומציעים פתרון חכם לנוסעים שיכולים להיות גמישים בלוחות הזמנים שלהם", אמר פרנסואה לה דוזה (François Le Doze), מנהל מסחרי ראשי ב- Eurostar.
בעוד שהנוסעים יכולים לבחור ימי נסיעה ספציפיים, הם יגלו רק 48 שעות לפני היציאה באיזו רכבת בדיוק הם יסעו. ניתן להזמין את סוג הכרטיס המוזל רק מ-14 יום לפני הנסיעה ועד יום לפני היציאה, כך שזה לא מתאים לנוסעים שאוהבים להזמין נסיעות הרבה זמן מראש. אם אתם נוסעים בקבוצה, ייתכן שהתוכנית הזו לא מתאימה לכם, שכן אתם תשבו ככל הנראה במושבים מפוצלים.
"לאחר שהזמנתם Eurostar Snap, לא תוכלו להחליף את הכרטיס שלכם, לבטל אותו או להעבירו למישהו אחר", נכתב באתר האינטרנט.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=164447