האפליקצייה שזמינה כעת להורדה, פותחה מחדש, עברה אופטימיזציה בעזרת הלקוחות והיא ידידותית ונוחה יותר לשימוש, מבטיחים בחברת התעופה
חידוש מרענן מגיע מגזרת האפליקציות החדשות בתעשיית התעופה. חברת התעופה לופטהנזה (Lufthansa) השיקה אפליקצייה חדשה שתשפר לכם את חוויית הטיסה. האפליקצייה שזמינה כעת להורדה, פותחה מחדש, עברה אופטימיזציה בעזרת הלקוחות והיא ידידותית ונוחה יותר לשימוש.
ללא קשר ליעד, פלטפורמת ההזמנות החדשה הופכת את הזמנת הטיסות לקלה ומהירה עוד יותר הודות לממשק משתמש משופר. כ"מלווה דיגיטלית לנסיעות", אפליקציית לופטהנזה החדשה נועדה לתמוך באופן יזום בנוסעים מרגע ההזמנה ועד ההגעה ליעדם על ידי מתן עדכונים רלוונטיים, הצעות תואמות והודעות בזמן אמת.
הליך הצ'ק-אין בגרסה החדשה מציע לכל הנוסעים חווית נסיעה משופרת. השימוש האינטואיטיבי והעיצוב המודרני מקלים עוד יותר לבצע את ההכנות הנדרשות לנסיעה ולעלות לטיסה בצורה נינוחה. ה"ארנק הדיגיטלי" החדש מבטיח תשלום חלק באותה מידה. זה יאפשר לאחסן מספר אמצעי תשלום בחשבון Travel ID , החל מסוף חודש מרץ. כדי להציע לנוסעים תמיכה נוספת במהלך התפעול, מתוכננות פונקציות נוספות בשירות עצמי עבור אפליקציית לופטהנזה.
עם השקת אפליקציית לופטהנזה החדשה, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS משתמשות לראשונה בפתרון אפליקציה משותף. האפליקצייה זמינה כעת ב-Apple App Store עבור iOS מגרסה 14 ובחנות Google Play עבור אנדרואיד מגרסה 5.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=134677