אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד- פספורטכארד: " החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה"
חברת ביטוחי הנסיעות פספורטכארד השיקה שירות חדש: לקוחות שטיסתם מתעכבת– יתארחו בטרקליני היוקרה להמשך המתנה בשדה התעופה. השירות יינתן בכ-650 נמלי תעופה ברחבי העולם. השירות החדש של פספורטכארד הושק היום במסגרת כנס הסוכנים המקצועי והשנתי של פספורטכארד, שהתקיים לראשונה לאחר 3 שנות קורונה. השירות החדש המתווסף אל שירותי הפרימיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ויכנס כחלק מהסטנדרט השירותי של החברה, ללא תוספת תשלום.
השקת השירות הייחודי תקל על התמודדות לקוחות החברה עם עשרות אלפי עיכובי הטיסות שמתרחשים מדי יום. השירות מציין כי במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, יוזמנו לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1200 טרקלינים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין. כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה.
כמובילת שוק פספורטכארד זיהתה את הצורך שעלה פוסט מגפת הקורונה, וטיפול בחוויית עיכובי הטיסות לחו"ל, בעיה שנוצרה בעקבות חוסר בעובדים בשדות התעופה וחברות התעופה בארץ ובעולם.
אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד- פספורטכארד התייחס: " אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד כאשר התופעה של עיכובים ואובדן כבודה בשדות תעופה הפכה לשגרתית. לקוחותינו מוצאים עצמם ממתינים שעות ארוכות בטרמינלים השונים; החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה. כמצופה מחברה המובילה את תחום הביטוח הבינלאומי, היינו הראשונים בעולם בהשקת כיסויי הקורונה ועתה אנו הראשונים בהוספת שרותי האירוח בטרקליני ה- VIP ברחבי העולם. השרות יינתן ללא תשלום נוסף לכל לקוחותינו.
רונית סגל מנכ"לית פספסורטכארד: "שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחוויית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=126688