אמיר הלוי: "זוהי הזדמנות יוצאת דופן לחשיפה רחבה וחיובית של מותג ישראל, כאשר השנה, לאור משבר הקורונה, החשיפה היא גבוהה במיוחד בזכות עלייה בצפייה באירועי ספורט בטלוויזיה"
לראשונה בטור דה פרנס, משרד התיירות משתף פעולה עם ה"סייקלינג אקדמי" – קבוצת רכיבת אופניים ישראלית, הכוללת רוכבים מהארץ ומחו"ל, ואשר משתתפת בתחרות המתקיימת בימים אלה. זו השנה השלישית שהמשרד מבצע פעילות פרסומית עם הקבוצה. הפרסום כולל את הלוגו השיווקי Tel Aviv &Jerusalem Two Cities One Break במיקום מרכזי על מדי הרוכבים הרשמיים ובגדי האימון, על גבי רכבי הקבוצה, על גביpress wall של הקבוצה המשמש לראיונות לתקשורת, חומרים ויזואליים לשימוש המשרד ברשתות החברתיות, הפצת סרטונים ותמונות של הרוכבים ועוד.
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אומר: "משרד התיירות בחר לפרסם את ישראל כנותנת חסות בטור דה פרנס עוד ב-2014. זוהי סגירת מעגל שעכשיו קבוצה ישראלית מתחרה באירוע האופניים הגדול בעולם, ומשרד התיירות משווק את ישראל באמצעותם. זוהי הזדמנות יוצאת דופן לחשיפה רחבה וחיובית של מותג ישראל, כאשר השנה, לאור משבר הקורונה, החשיפה היא גבוהה במיוחד בזכות עלייה של עשרות אחוזים בצפייה באירועי ספורט בטלוויזיה". יצוין שהקבוצה צפויה להשתתף ביותר מ-30 אירועי אופנים ברחבי העולם.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=110147