הפלטפורמה Wishbox כוללת צ'ק-אין אונליין, אפליקציה ממותגת לאורחים, הודעות מותאמות אישית, הזמנת שירותים ועוד
Wishbox משיקה מערכת דיגיטלית מלאה לניהול אונליין של חוויית האורח בבתי מלון ותוטמע בבתי המלון; פרימה תל אביב, רשת אוליב, רמדה חדרה, Market חיפה ו- Crown Plaza Tel Aviv. עד כה פעלה החברה בשוק הבינלאומי בלמעלה מ – 60 מדינות, מאות מלונות ובתי אירוח ומעל למיליון אורחים. Wishbox אף גייסה 3.5 מיליון דולרים בהובלת BNF Capital.
הפלטפורמה מאפשרת ניהול מקיף ואוטומטי של חוויית האורח מרגע השלמת ההזמנה הראשונית, וכוללת בין השאר צ’ק-אין אונליין לפני ההגעה, הודעות חכמות ומתוזמנות לאורחים במייל, סמס, ו -WhatsApp, הצעת אטרקציות ושירותים נוספים במלון ובסביבתו, שירותי הסעה, אפשרות שדרוג החדר, צ'ק אין מוקדם והצעות ערך נוספות. בנוסף, המערכת כוללת שליחה אוטומטית ומילוי שאלון בריאות טרם הגעת האורחים למלון, ותיאום הארוחות בזמן השהות ועוד.
הפלטפורמה של Wishbox מתממשקת עם המערכות הקיימות של ניהול המלונות וכן עם מנועי הזמנות דוגמת Booking.com, על מנת למשוך את ההזמנות שבוצעו, ומשם לנהל את כל התקשורת מול האורח עם המיתוג המלא של המלון.
כמו כך, מערכת ה- E-commerce המוטמעת בפלטפורמה מאפשרת אפיקי הכנסה חדשים עבור המלון ועסקים מקומיים. המערכת מציעה לאורחים לרכוש את שירותי המלון וכן חוויות מומלצות בסביבתו דוגמת טיולים מאורגנים, סיורים חווייתיים, סדנאות, אטרקציות מקומיות, וכד'.
בנוסף, המערכת מייצרת לכל מלון אפליקציה ממותגת אשר מהווה העוזר האישי של האורח לפני ההגעה ובזמן השהות. באפליקציה ישנו כל המידע הרלוונטי לאורחים כגון מדריך החדר, פירוט שירותי המלון, הזמנת שירות חדרים, מפה אינטראקטיבית, צ'אט מול הקבלה, ועוד, וכל זאת ללא צורך בהורדה ובשפת האורח. האפליקציה מחליפה את כל העלונים והדפים אשר האורחים היו מחכים לאורחים בחדר ובקבלה ומאפשרת שהות בטוחה ועמידה בהמלצות בינלאומיות על שמירת בטחון ובריאות האורחים.
בהתאם לתקופה, השימוש באפליקציית האורחים (ללא צורך בהורדה), מאפשרת למלון להיות דיגיטלי לחלוטין בכל המידע והתקשרות מול האורח. המעבר לדיגיטל מאפשר התייעלות בכוח אדם בהתאם לתקופה, תוך שמירה על ההנחיות החדשות במעבר לשירותי אונליין וצמצום המגע הפיזי בין צוותי המלון לאורחים. השימוש במערכת חוסך למלון כ-25 דקות טיפול בכל הזמנה, מייצרת הכנסות נוספות מכל אורח וחוסכת ללקוחות את העמידה בתור בעת ההגעה והעזיבה.
דויד מזומן, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה: "משבר הקורונה שינה את ענף התיירות כפי שהכרנו אותו עד היום. אנו גאים להוביל דיגיטליזציה בתחום האירוח, ולהשיק פלטפורמה ייחודית המאפשרת חוויית אירוח מקסימלית, תוך שמירה על בריאות האורחים והצוותים בהתאם להנחיות. פלטפורמת Wishbox מאפשרת תקשורת אוטומטית עם האורחים ומציעה שירותים נלווים רחבים, זאת במטרה ליצור את החווית האירוח המלאה ככל הניתן, תוך ייעול צוותים וכוח אדם ויצירת חוויה אירוח רחבה הן עבור האורחים והן עבור המארחים".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=108723