פינוק במלון לייטהאוז בת"א. צילום שוש להב
חברת Booking.com השיקה קמפיין חדש, שנועד לתגמל לקוחות ישראלים שנאלצו לבטל הזמנות בישראל, בגלל הגבלות הממשלה בתקופת הקורונה. קמפיין Rebook מאפשר ללקוחות האלו לקבל הטבה להזמנה עתידית, באותו מקום אירוח שאותו נאלצו לבטל, כדי שיוכלו לנצל אותה ברגע שהמצב יאפשר להם לעשות זאת שוב.
היוזמה נועדה לתמוך בעסקים המקומיים. נוסעים שיזמינו שוב את מקום האירוח שהם בחרו לפני הקורונה, יקבלו הטבה של 15% ממחיר ההזמנה.
חברת Booking.com לא תגבה ממקומות האירוח עמלה על הזמנות שיתקבלו כחלק מהקמפיין הזה.