יונייטד מפגישה את מותג החיטוי האמין ביותר ואת מומחי הבריאות המובילים בעולם בכדי לייצר פרוטוקולים שישמרו על בטיחות הנוסעים בשדה התעופה ועל המטוס
יונייטד איירליינס מציגה את יונייטד קלין פלוס (United CleanPlus): מחויבותה של החברה להציב את הבריאות והבטיחות בחזית חוויית הלקוח, במטרה לספק תקן ניקיון מוביל בתעשייה. United CleanPlus ביחד עם מותג חיטוי המשטחים – קלורוקס – והמומחים הרפואיים המובילים במדינה של קליבלנד קליניק – ייצרו פרוטוקולים של ניקיון, בטיחות וריחוק חברתי עבור יונייטד. אלה כוללים קיוסקים ללא מגע במיקומים נבחרים לצורך ביצוע צ'ק-אין של כבודה, מחיצות הפרדה שקופות, כיסויי פנים חובה לצוות וללקוחות, ומתן אפשרות ללקוחות לבחור בטיסה אחרת כאשר הטיסות מלאות.
מוצרי Clorox ישמשו את יונייטד בנמלי הבית שלה ומומחי קליבלנד קליניק ייעצו בנושאי טכנולוגיות חדשות, פיתוח-הכשרה ותקני אבטחת איכות.
"הבטיחות תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות שלנו, וכרגע בעיצומו של משבר חסר תקדים זה, אנו שמים את הלקוח בעדיפות עליונה", אמר מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי. אנו מכירים בכך ש- COVID-19 הביא את תקני הניקיון וההיגיינה לדאגה העיקרית של הלקוחות בעת קבלת החלטות לגבי טיסות. אנחנו הופכים כל אבן במרדף כדי להגן באופן מיטבי על הלקוחות והעובדים שלנו."
ככל שמדענים לומדים כיצד להילחם ב- COVID-19 מומחים של קליבלנד קליניק יסייעו ליונייטד להשתמש בתגליות אלו כדי ליישם במהירות דרכים חדשות לשמירה על בטיחותם של הלקוחות.
המחויבות של United CleanPlus כבר מתבצעת במספר רב של דרכים באמצעות למעלה מ-12 פרוטוקולים חדשים שכבר הוטמעו:
בטרקליני שדות תעופה:
- הצבת קיוסקים ללא מגע במיקומים נבחרים המאפשרים ללקוחות להדפיס תגיות כבודה בעצמם באמצעות קוד QR
- שמירה ריחוק חברתי באמצעות הגברת שילוט ושמירה על כלל 2 מטר בדלפקי הכירטוס
- הצבת מחיצות הגנה שקופות בנקודות מרכזיות, כולל בדלפקי הצ'ק אין.
בשערים:
- מיזעור הצפיפות בשערי העליה למטוס באמצעות הפחתת קצב העליה
- ביצוע עצמי של סריקת כרטיס העלייה למטוס.
- הצטיידות הצוותים במוצרי חיטוי זמינים כך שיוכלו לחטא אזורים בעלי פוטנציאל מגע גבוה.
במועדוני United Club :
- הצבת מחיצות הגנה שקופות בדלפקי הכניסה ושרות הלקוחות.
- מיגון אישי לצוות
- הגברת תדירות הניקוי והחיטוי של משטחים בעלי פוטנציאל מגע גבוה ו
הסרת הישיבה באזור הבר בכדי לשמור על ריחוק חברתי
- באזור הבר יוצבו מזון ומשקאות שנארזו מראש בלבד
במטוס:
- החל מיום ששי ה-22 במאי, יונייטד תשיק במחלקת התיירים מארז חטיפים "הכל כלול" שיחליף את שרות ההגשה בטיסות שמשך הטיסה הינו למעלה מ- 2:20 שעות בתוך ארה"ב. המארז יכלול מגבוני חיטוי אישיים, בקבוק מים אישי, וופלה ובייגלה.
- בכל טיסה החל מחודש יוני יתבצע חיטוי באמצעות ריסוס אלקטרוסטטי.
- דרישה לחבוש מסכה או כיסוי פנים מהצוות והנוסעים בכדי להגן זה על זה.
- אספקת מגבוני חיטוי ללקוחות בעת העליה למטוס
- בטיסות בהן התפוסה עולה על 70% יתאפשר לנוסעים לבחור בטיסה חלופית. אפשרות לבחירת מושב תהיה מוגבלת.
מאחורי הקלעים:
- יישום מדידת חום של העובדים לפני תחילת יום העבודה , שימוש בציוד מיגון ובמוצרי חיטוי.
.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106730