UP מותג הטיסות המוזלות מבית אל על מציג: UP challenge – אתגר משימות קבוצתי בדרך לחופשה והופעה בברלין. "מדובר בעוד פעילות מהנה ונועזת למול קהל הצעירים אשר מהווים אחד מקהלי המטרה של UP .", אמרה, עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על
חבורות חבורות הם פושטים על ערים גדולות ברחבי העולם, נעמדים בפינות מוזרות ומבצעים משימות שטותיות. אלו האנשים שכבר השתתפו באתגר המשימות סיימון, המוכר כבר שנים ברחבי העולם, ואף הפך לפני כמה שנים לקאלט תל אביבי, כשהצליח לקבץ אליו מאות אנשים המוכנים להקריב את גופם ומוחם לטובת סופשבוע לא שגרתי.
כמו במשחק סיימון המקורי, כך גם UP מזמינה אתכם להשתתף במשימות לא שגרתיות החל מיום חמישי 2 ביוני עד מוצאי שבת 4 ביוני – בחצות. התחרות תתקיים בין קבוצות המונות 2-4 משתתפים שירשמו מראש באתר
המשימות כוללות מגוון פעילויות כשכל משימה זוכה לניקוד. הקבוצה שתזכה במספר הנקודות הרב ביותר עם השלמת המשימות – תזכה לטוס לחופשה חלומית בברלין הכוללת טיסה, מלון והופעה.
הקבוצה במקום השני תזכה בחופשת ספא מפנקת בלרנקה ובמקום השלישי מנוי שנתי לקופסת ההפתעות של "טיים אאוט".
הפרויקט בשיתוף עם מגזין "טיים אאוט" אשר ינהל את התחרות והסרטונים המוצלחים ביותר ייערכו ויעלו לאוויר במסגרת פעילות ויראלית שתלווה את התחרות.
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "מדובר בעוד פעילות מהנה ונועזת למול קהל הצעירים אשר מהווים אחד מקהלי המטרה של UP . אנו מאחלים הצלחה גדולה לכל המשתתפים ומצפים לראותם בטיסותינו."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72060