החברה תשיק קווים חדשים לשבעה איים ביוון – זקינטוס, קרפטוס, קפלוניה, מיטיליני, סאמוס ורודוס וקו מלרנקה לעמאן. הקווים לאיי יוון יפעלו פעמיים בשבוע בימים שליש,רביעי ובשבת במהלך חודשי הקיץ, מאמצע יוני ועד סוף אוגוסט 2017 ואילו הקו לעמאן יפעל ממרץ הקרוב
חברת התעופה הקפריסאית Tus Airways- The Ultimate Schedule שהחלה בפעילותה באמצע אפריל 2016 ומפעילה טיסות ישירות מת"א וחיפה ללרנקה ופאפוס, ממשיכה להרחיב את פעילותה בבסיס הבית שלה בלרנקה.
החברה תשיק קווים חדשים לשבעה איים ביוון – זקינטוס, קרפטוס, קפלוניה, מיטיליני, סאמוס ורודוס וקו מלרנקה לעמאן. הקווים לאיי יוון יפעלו פעמיים בשבוע בימים שליש/רביעי ובשבת במהלך חודשי הקיץ, מאמצע יוני ועד סוף אוגוסט 2017 ואילו הקו לעמאן יפעל ממרץ הקרוב.
החברה פתחה בימים אלה גם שירות לקוחות בעברית בו ניתן שירות מלא ונוח בעברית לקהל הרחב ולסוכנים הישראלים כולל הזמנת כרטיסים ליחידים ולקבוצות (עד 25 איש), תמיכה, הוספת שירותים ושינויים בהזמנות קיימות, שירותי קרקע וכו'.
Tus Airways נוסדה במטרה לחבר את קפריסין עם המדינות האזור הקרובות לה וכן כמענה לחלל שנוצר עם קריסתה של חברת התעופה Cyprus Airways, החברה הטיסה עד היום יותר מכ-35,000 נוסעים זאת מתחילת פעילותה.
החברה מציעה מודל תעופתי חדש באזור שמבוסס על מטוסים נוחים ומהירים בגודל בינוני וקטן. החברה התחילה את פעילותה עם מטוסי ה- Saab340B אך לאחרונה ולאור הביקוש הרב היא החליפה ותגברה את צי המטוסים בארבעה מטוסים מסוג Saab2000 הגדול יותר שהינו מטוס הטורבו פרופ' סילון המהיר בעולם. מטוס זה מתאפיין בנוחות מרבית לנוסע וברמת אמינות גבוהה תוך שמירה על עלויות טיסה ודלק נמוכות. המטוס מבצע את הטיסות מחיפה ללרנקה בכ-29 דקות ומכיל כ- 50 מושבי עור מרווחים, דבר המעניק נוחות טיסה מצוינת ושירות ויחס אישי ואדיב לכל נוסע.
TUS פועלת מנמלי הבית שלה בלרנקה ופאפוס ומתכננת לטוס ל-16 יעדים שונים מקפריסין בשלב הראשון. החברה לעצמה כמטרה להציע לוח זמנים מגוון וגמיש שנותן פתרון מושלם לכל נוסע ולכל צורך – טיסות בשעות הבוקר המוקדמות, הצהריים והלילה המאוחרות.
הלני ליאסי, מנהלת אזור אגן הים התיכון: " אנו מודים לכ- 35,000 הנוסעים שבחרו לטוס אתנו מתחילת פעילותנו ושמחים להגדיל את פעילותנו באופן משמעותי. במקביל, אנו שמחים על פתיחת שירות הלקוחות בעברית אשר ייתן מענה נוח לנוסעים הרבים שלנו מישראל וישפר באופן משמעותי את תהליך ביצוע ההזמנה והזמנת שירותים נוספים לרבות שירותי קרקע. השוק הישראלי חשוב לנו, כמו גם תודעת השירות שהינה בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מתכננים להגדיל ולהרחיב עוד יותר את פעילותו בישראל ושירות הלקוחות יאפשר לעשות זאת בדרך מסודרת ומקצועית".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70906