חברת התעופה SWISS תציין את היום הדיגיטלי הראשון של שוויץ, באמצעות חשיפת שירות לקוחות באמצעות צ'אטבוט בפייסבוק, שישפר את חווית הטיסה של לקוחות החברה
חברת התעופה SWISS תציין את היום הדיגיטלי הראשון של שוויץ, המתקיים היום, באמצעות חשיפת שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם וחדש, אשר ישפר את חווית הטיסה של לקוחות החברה. SWISS תחשוף את הצ'אטבוט הראשון שלה, אשר יסייע לנוסעים לקראת טיסתם. לרשות נוסעי SWISS עומד כיום שירות צ'אט לייב באתר החברה, המעניק לנוסעים תשובות, תוך כדי ביצוע ההזמנה שלהם באינטרנט או לאחר ההזמנה, לכל שאלה ובזמן אמת, בנושא כגון תעריפים, נסיעה עם חיות מחמד וביצוע שנויים בהזמנה.
במסגרת יום הדיגיטל הראשון של שוויץ, SWISS תציג את מגוון השירותים הדיגיטליים שלה, המשפרים את חווית הטיסה של לקוחות החברה, ותורמים למתן שירות יעיל יותר, באוויר וביבשה. הדגש בשירותים החדשים והמתקדמים מושם בעיקר בטכנולוגיות מידע התומכות בלוח, באמצעות סדרת מוצרים ושירותים דיגיטליים המותאמים אישית לאורך כל הדרך, החל מביצוע ההזמנה בבית, דרך ביצוע הצ'ק-אין ושליחת ההזמנה, ועד לעלייה לשער המטוס בשדה.
הצ'אטבוט החדש יעניק שירות לקוחות 24 שעות ביממה, באמצעות המסנג'ר של חברת פייסבוק. הלקוחות יכולים להשתמש בחשבון הפייסבוק שלהם או במספר טלפון ייעודי, בו יזדהו באמצעות שמם ומספר ההזמנה שלהם. בעתיד הצ'אטבוט יוכל לספק שירותים מגוונים נוספים ולהתרחב לאפליקציות נוספות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69353