SAS מנסה לשנות את השירות הנהוג שנים ולהתאימו לצורכי הנוסע המודרני הדורש פשטות ונוחות בנסיעותיו לשם עסקים ופנאי. לשם כך נולדו מחלקות SAS Go ו- SAS Plus שיחליפו את מחלקות התיירים והעסקים
החל מ-9 ליוני 2013 יושק הקונספט החדש של שירות בחברת התעופה SAS: SAS Go ו- SAS Plusיחליפו את מחלקת עסקים, אקונומי אקסטרא ואקונומי קלאס. השינוי אמור ליצור חווית טיסה חדשה ומודרנית באירופה.
השירות החדש "נולד" לאחר סקר נרחב שנערך בקרב לקוחות ועובדי חברת התעופה SAS .
"מחלקות השירות במטוסים שנוצרו לפני 30 שנה אינם משקפים את צרכי הנוסע המודרני. זמן, הוא גורם יקר אצל מרבית האנשים ולקוחותינו רוצים יעילות בזמנים ומחירים אטרקטיביים, ללא תוספות וחיובים נסתרים. SAS Go ו- SAS Plus עונה על הדרישות הללו", אמר ריקארד גוסטפסון, מנכ"ל ונשיא קבוצת SAS.
מספר הנוסעים שטסים יותר מ-5 פעמים בשנה הולך וגדל ואם פעם הייתה חלוקה ברורה בין נסיעת עסקים לפנאי היא הולכת ונעלמת .כיום, הלקוחות דורשים יותר נוחות בין אם טסים במחלקת תיירים או עסקים.
" התפקיד החשוב ביותר של חברת SAS הוא ללכת לקראת הדרישות של הלקוח בצורה הכי פשוטה שאפשר. הנוסע המודרני רוצה פשטות ונוחות בנסיעותיו, גם כשהם בנסיעת עסקים או פנאי. תפיסת השירות החדש שלנו מספק לנוסעים את מה שהם דורשים", מוסיף ריקארד גוסטפסון.
מחיר הכרטיס עבור SAS Go שווה למחיר הכרטיס של מחלקת תיירים בעבר ועבור SAS Plus התמורה היא טובה יותר מבעבר .שירות SAS Go כולל שליחת כבודה ללא תשלום נוסף, עיתון, שתייה חמה בטיסה, צ'ק אין ובחירת מושב בנייד.
SAS Plus כולל אפשרות שליחת 2 מזוודות ללא עלות נוספת, מסלול מהיר, כניסה לטרקלין, ארוחות ושתייה במהלך הטיסה וכפל נקודות בתוכנית הנוסע המתמיד- EuroBonus. ארוחת הבוקר מוגשת לכל הנוסעים בטיסות פנימיות בשוודיה, נורווגיה ודנמרק.
קונספט השירות החדש כולל: הקלות ניכרות בשינוי והחזרים כספיים,כבודה עד 23 ק"ג , הנחות במחירים לילדים,צ'ק אין אינטרנטי, כרטיס עלייה למטוס ובחירת מושב סלולארי, עיתון ומשקה חם בטיסה, ארוחת בוקר בטיסות פנימיות לכל הנוסעים.
https://www.youtube.com/watch?v=4SUXUvOG1-8
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77702