Ryanair הציגה עלייה של 11% לעומת אותה התקופה ב-2017, למרות השביתות וביטולי הטיסות
ריינאייר (Ryanair), חברת הלואו-קוסט וחברת התעופה המובילה באירופה, הטיסה בחודש נובמבר 10.4 מיליון נוסעים, עלייה של 11% לעומת השנה שעברה, אז הטיסה 9.3 מיליון בחודש נובמבר. מתוך מספר זה, 300 אלף מבין הטסים הם של החברה החדשה שרכשה – Laudamotion – חברת הלואו-קוסט האוסטרית.
התפוסה במטוסים בנובמבר השנה הגיעה ל-96%. בטיסות של לאודהמושן הגיעה התפוסה ל-93%.
לדברי קני ג'ייקובס מריינאייר, העלייה בביצועים היא בזכות המחירים הנמוכים וההשקה המוצלחת של לוח טיסות החורף. "הפעלנו יותר מ-56,000 טיסות בנובמבר, כאשר יותר מ-88% נחתו בזמן, עם אחוז הדיוק הגבוה מבין חברות התעופה הגדולות של האיחוד אירופי".
ב-27 בנובמבר הודיעה ריינאייר כי במהלך מבצע ה-Cyber Week, אשר הציע ללקוחות 8 ימים רצופים של מבצעים, נרשמו באתר למעלה מ-25 מיליון ביקורים – "יותר תנועה מאשר מרקס אנד ספנסר מקבל בחודש אחד ויותר מאשר אינטר מילאן ופריז סן ז'רמן מקבלים בשנה אחת".
ביום שלישי, ה-20 בנובמבר לבדו, נרשמו מעל 5.5 מיליון ביקורים באתר. בריינאייר מסבירים שסוד ההצלחה הוא בהארכת ה"שבוע" ל-8 ימים ובהוזלה של עד 30% בטיסות הלוך ושוב ברחבי רשת הטיסות האירופית של החברה לשימוש בין ינואר למאי 2019.
כתבה קודמת: ריינאייר מציעה טיסה חדשה לסלוניקי
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=90329