במסגרת שירות הלקוחות החדש, ממליצה Wizz Air ללקוחותיה להשתמש בפלטפורמת השירות העצמי באתר או באפליקצייה, דרכה ניתן לנהל את ההזמנות, לקבל מידע על הטיסות, לבצע שינויים, לבקש החזרים ועוד
חברת Wizz Air, שחזרה לאחרונה לישראל, מודיעה על עדכון מערך שירות הלקוחות, ומשיקה את מרכז השירות החדש, הזמין גם באתר בעברית. במסגרת העדכון, מציעה החברה ללקוחות טלפון בעלות שיחה מקומית בלבד, עם מענה במגוון שפות, כולל אנגלית ורוסית – 03-3741285.
חברת Wizz Air, החברה הבינלאומית הפעילה ביותר בישראל בשנים האחרונות ובין הראשונות לחזור לפעול בישראל, חזרה באחרונה להפעיל 13 קווים שונים בישראל וביניהם הקווים לאבו דאבי, לונדון, מילאנו ורומא, ורשה, וינה ועוד.
במסגרת שירות הלקוחות החדש, ממליצה Wizz Air ללקוחותיה להשתמש בפלטפורמת השירות העצמי באתר או באפליקצייה, דרכה ניתן לנהל את ההזמנות, לקבל מידע על הטיסות, לבצע שינויים, לבקש החזרים ועוד.
בנוסף לאלו, לקוחות יכולים לבצע פעולות באמצעות הצ'טבוט המקוון "אמיליה" (Amelia), הזמין 24/7, ובו ניתן לברר על הזמנה, מצב הטיסה, כבודה ושירותי Wizz השונים. עבור פניות מורכבות יותר, סוכני צ'אט אנושיים זמינים באמצעות לחיצה על האפשרות "Talk to an agent" (השירות באנגלית).
בוגלארקה ספאק (Boglarka Spak), אחראית תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air, מציינת: “אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית הנסיעה הטובה ביותר. שירות הלקוחות נמצא במוקד החברה. ההכרזה היום היא דוגמה אחת לשדרוגים שאנחנו מבצעים בתחום זה. אנחנו ממשיכים להשקיע בחידושים כדי להבטיח שנוכל לשרת את לקוחותינו ברחבי העולם."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=168791