משרד התיירות פועל לשיקום תנועת התיירות לישראל אחרי מבצע עמוד ענן ומשקיע 15 מיליון שקלים בקמפיינים בחו"ל ומפרסם קמפיין לעידוד תיירות פנים לדרום
קמפיין החורף של משרד תיירות בארה"ב ובקנדה יצא לדרך, עלות הקמפיין כ-7 מיליון שקלים, הפרסום מצטרף לקמפיין ברוסיה שהחל בסוף נובמבר ועלותו כ-8 מיליון שקלים. כמו כן השקיע המשרד בקמפיין בישראל לתיירות פנים לדרום.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לאחר השבת הביטחון והיציבות לאזור הדרום הגיע השלב לשיקום התיירות לישראל והשבתה למסלול העלייה בו הייתה טרם המבצע. בחודש האחרון יצא משרד התיירות בקמפיינים גדולים בחו"ל בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים שיורחבו בהמשך ובקמפיינים לתיירות פנים"
עם סיומו של מבצע עמוד ענן, ולקראת עונת החורף, מתגבר משרד התיירות את מערך השיווק בארה"ב, בקנדה וברוסיה בהשקעה של כ- 15 מיליון שקלים. הקמפיין בארה"ב וקנדה, בהשקעה של 7 מיליון שקלים יפנה לקהילות הנוצריות בערים שונות ויציע חבילות נופש אטרקטיביות לביקור בעונת החורף בארץ הקודש לצד חוויה רוחנית בישראל.
קמפיין החורף בארה"ב ובקנדה, באנגלית ובספרדית, כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת נוצריים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הפרסום יהיה בסימן visit Israel you'll never be the same.
כמו כן, לפני כשבועיים עלה גם ברוסיה ובאוקראינה קמפיין החורף של משרד התיירות. עלותו של הקמפיין כ-8 מיליון שקלים והוא כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת מקצועיים תיירותיים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו וטלוויזיה, שימוש נרחב באתרי אינטרנט ופעילות ברשתות חברתיות.
במסגרת קמפיין החורף ברוסיה, מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי בה, בהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש שבמרכזה ירושלים". הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. כמו כן פונה הקמפיין לקהלי יעד מגוונים נוספים המעוניינים בחופשה עם דגש על היסטוריה ותרבות.
אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים ובסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.
בתוך כך יצא המשרד גם בקמפיין לשיקום תיירות הפנים לדרום בשם: go daroma וסיסמתו: "כמה טוב שבאתם דרומה". הקמפיין מזמין את הציבור הישראלי לבוא ולבקר באתרי התיירות באזור הדרום ולהכיר מקרוב את מגוון האטרקציות. הקמפיין שהחל בימים אלה, ימשך כשבועיים, יופץ באתרי אינטרנט וישודר ברדיו. משרד התיירות משקיע בקמפיין כ-300 אלף שקלים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78684