קטאר איירווייז, הציגה את שורת הצעדים המרשימים בתחום השירות ובתחום אבזור צי המטוסים, אשר נועדו לשפר את חווית הנוסע בטיסות החברה. החל מהפעלת שירות WI FI במהלך הטיסה, מערכות בידור מתקדמות, השקעה בסדנאות והדרכות של צוותי אוויר ושימוש בצי מטוסים מהמתקדמים בעולם
קטאר איירוויז, הזוכה במקום הראשון בפעם השנייה ברציפות, הציגה את שורת הצעדים המרשימים בתחום השירות ובתחום אבזור צי המטוסים, אשר נועדו לשפר את חווית הנוסע בטיסות החברה. החל מהפעלת שירות WI FI במהלך הטיסה, מערכות בידור מתקדמות, השקעה בסדנאות והדרכות של צוותי אוויר ושימוש בצי מטוסים מהמתקדמים בעולם.
כנס (FTE -Future travel experience) השנתי נערך השנה בלאס ווגאס בהשתתפות של למעלה מ- 600 נציגי חברות התעופה שונות מרחבי העולם. הכנס עסק בחידושים האחרונים בתחום התעופה אשר מטרתם לשפר את חווית הטיסה תוך שילוב בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
ממנכ"ל החברה מר אכבר אל באכר נמסר: "אנו מתכבדים ונרגשים לקבל את הפרס בפעם השנייה ברציפות אשר מכיר במחויבות העליונה של קטאר איירוויס לספק שירות מהמעלה הראשונה לקהל לקוחותיה".
סמנכ"ל שירות הלקוחות בחברה' מר רוסן דימטרוב הגיב גם הוא על הזכייה: "אנו שואפים תמיד ליצור את חווית הטיול הטובה ביותר עבור לקוחותינו והפרס מדגים פעם נוספת את המחויבות העמוקה שלנו לנוסעים אתנו".
קטאר איירוויס מפעילה טיסות כיום לכ- 150 יעדים בעולם ומציגה מחירים אטרקטיביים לשוק הישראלי למגוון יעדים במזרח.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71486