שני דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים וארבעה קיוסקים לשירות עצמי הוצבו בטרמינל 1 של נמל התעופה צ'אנגי סינגפור, לצד עמדות צ'ק אין מאוישות, במטרה לעבור בהדרגתיות להליך צ'ק אין עצמי בכל חברות התעופה
נוסעים הטסים מנמל התעופה צ'אנגי סינגפור ייהנו מחוויית טיסה מהנה הודות להליך ביצוע צ'ק איין בשירות עצמי, שיופעל בהדרגתיות בשיתוף פעולה עם חברות התעופה.
2 דלפקי שליחת כבודה ו-4 קיוסקים לשירות עצמי הוצבו בטרמינל 1 לצד עמדות הצ'ק אין המאוישות של חברת התעופה ג'טסטאר אסיה. בקיוסקים מדפיסים את כרטיסי העלייה למטוס ואת תגי המזוודות. לאחר תיוג הכבודה ממשיכים לעמדות אוטומטיות לשליחת המזוודות כשבסיום מקבל הנוסע קבלה.
סרטוני וידאו ושלטי הדרכה זמינים לסייע לנוסעים ודיילי קרקע נמצאים במקום למקרה הצורך. מתחילת החודש למעלה מאלף נוסעים ביצועו כבר את הליך הצ'ק אין המהיר.
השירות החדש עשוי לייעל ולחסוך משאבים לחברות התעופה בטווח הארוך.לדוגמא, הטיפול במספר הנוסעים ההולך וגדל יתאפשר במתחם קטן יותר עם פחות כוח אדם ובמהירות . לנוסעים יידרש זמן קצר יותר לכל הליך הצ'ק אין ויותר זמן פנוי לפני העלייה למטוס.
טאן ליי טאק, סגן נשיא בהנהלת נמל התעופה, צ'אנגי סינגפור:" לאור הגידול במספר הנוסעים ומצבת כוח האדם, המערכות הטכנולוגיות החדשות יעזרו להקל על הלחץ תוך מתן שירות טוב יותר לנוסעים".
נמל התעופה צ'אנגי סינגפור הוא החמישי העמוס בעולם בתנועת נוסעים בינלאומית. 53.7 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה בשנת 2013. מעל 100 חברות תעופה פועלות בנמל התעופה המטיסות נוסעים ל-270 יעדים ברחבי העולם. כ- 6600 טיסות שבועיות יוצאות מנמל התעופה הסינגפורי וכטיסה אחת בכל 90 שניות.