אייר פראנס מודיעה על צפי פעילות לתאריך 8.5.2018, בעקבות שביתת העובדים בחברה
ביום שלישי, 8 במאי 2018, חברת התעופה אייר פראנס עתידה להפעיל כ- 80% מכלל הטיסות המתוכננות.
הטיסות שיופעלו:
- 95% מטיסותיה לטווח ארוך
- 75% מהטיסות לטווח בינוני מפאריס שארל דה גול ואליה
- 82% מטיסותיה לטווח קצר, מפריז-אורלי ובתוך צרפת.
היקף כוח האדם שישבות מחר, ובכפוף לחוק הצרפתי, יכלול:
- 2% מהטייסים
- 8% מאנשי צוות האוויר
- 9% מאנשי צוות הקרקע.
החל מה-4 במאי, פעלה אייר פראנס לידע את ציבור לקוחותיה בצמצום הצפוי בלוח הטיסות באמצעות שליחת כ-200 אלף הודעות אישיות בזמן אמת טרם מועד הטיסה.
אייר פראנס עושה כל מאמץ על מנת למזער את אי הנוחות העלולה להיגרם לקהל לקוחותיה ובמטרה להפעיל את הטיסות כסדרן ככל הניתן. החברה מזמינה את ציבור הנוסעים להתעדכן כל העת באתר www.airfrance.co.il תחת הסעיף "My reservations", טרם היציאה לשדה התעופה ולוודא את שעת ההמראה הסופית.
החברה אף מאפשרת שימוש ב- AF Connect, שירות שמציע עדכונים על ההזמנות האישיות ב-13 שפות בכל רחבי העולם. ניתן להירשם לשירות מתוך מסך ההזמנה האישית (My Reservation) באתר החברה, ולקבל עדכונים שוטפים. כמו כן, עדכונים יהיו זמינים גם בפרופיל תוכנית הנוסע המתמיד Flying Blue של הקבוצה.
אייר פראנס מזמינה את הנוסעים שטיסתם צפויה לצאת החל מה-8 במאי לקבוע מועד טיסה חלופי, ללא עלות, בין אם טיסתם בוטלה או שלא. בנוסף, לקוחות שטיסתם בוטלה יוכלו לבקש החזר כספי, בהתאם למדיניות החברה המופיעה באתר החברה.
בכדי להתעדכן על אפשרויות השינויים לנוסעים, ניתן לפנות לאתר החברה www.airfrance.co.il
למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-7630870, או לפנות לסוכני הנסיעות.
נוסעים שאינם נמצאים בארץ יכולים לפנות למוקד הלקוחות הבינלאומי בטלפון 58 0 021 57 1 33+
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=83171