חברת התעופה SAS תשיק ביוני הקרוב שתי מחלקות חדשות במטוסיה הפועלים בטיסות פנימיות ואירופאיות, SAS Go ו- SAS Plus , שתוכננו בשיתוף פעולה עם נוסעי החברה במטרה להעניק את השירות האופטימאלי

חברת התעופה SAS מציגה שני מוצרים חדשים, שיכנסו לתוקף בחודש יוני ויחליפו את מחלקות המטוסים הקיימות כיום בטיסות פנימיות ואירופאיות: SAS Go ו- SAS Plus
המוצר הראשון הקרוי SAS Go יעניק לנוסעים את האפשרות לשליחת כבודה אחת , משקה חם (קפה ותה) ואפשרות לרכוש אוכל , כפי שנהוג היום במחלקת תיירים.
המוצר השני הקרוי SAS Plus מעניק לנוסעים הטבות נוספות הכוללות : שליחת 2 מזוודות , בדיקה ביטחונית מהירה , כניסה לטרקלין נמל התעופה , אוכל ושתייה במהלך הטיסה ומספר נקודות כפול למועדון הנוסע המתמיד .
2 המוצרים החדשים שיכנסו כאמור ביוני באים בעקבות תוכנית שהושקה בנובמבר שנה שעברה המכונה , ‘4 Excellence Next Generation’, שמטרתה לחסוך עלויות שנתיות בערך של כ- 424 מיליון דולר, קיצוץ 6000 משרות והפחתת שכר העובדים.
ריקארד גוסטפסון, מנכ"ל ונשיא קבוצת SAS: " אנו מעוניינים להקל על קהל לקוחותינו ולהעניק להם את מה שהם מצפים מאיתנו ע"י פיתוח תפיסה חדשה ושונה מהמקובלת"
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78138