במהלך חודש יולי 2013 יעברו בנמל התעופה בן גוריון 1,504,662 נוסעים עלייה של כ- 6.6% בתנועת הנוסעים , וכ – 10,374 תנועות מטוסים המהווים עלייה של 8.5% בתנועת המטוסים לעומת התקופה המקבילה אשתקד
ביום חמישי הראשון בחודש אוגוסט תעבור בנמל התעופה בן גוריון תנועת שיא לקיץ הזה של כ-68,353 אלף נוסעים ביממה.
לרשות ציבור הנוסעים בנתב"ג צוות עובדים ערוך ומתוגבר.
יעדים מובילים לחודש יולי:ארה"ב,יוון, תורכיה,צרפת, גרמניה, ואיטליה .
מנהל נמל התעופה בן גוריון שמואל זכאי ציין כי : " לנוכח הגידול המרשים בתנועת הנוסעים הקיץ, משמר נמל התעופה בן גוריון רמת שירות גבוהה לנוסעים תוך התמקדות בחווית הנוסע".
רשות שדות התעופה מאמצת טכנולוגיות נוספות לשיפור חווית הנוסעים בנתב"ג: עמדות משוב עצמי לניטור מיידי של רמת השירות הותקנו בנתב"ג , עמדות " סמיילי" עבור הנוסעים המעוניינים לתת משוב על כלל השירותים הניתנים בנתב"ג. עמדות ה"סמיילי" לניטור רמת השירות בכל נקודת זמן בנתב"ג מצטרפות לסקרי שביעות הרצון המבוצעים בנתב"ג באורח קבע במהלך העונות העמוסות של עונות הקיץ והחגים ובמהלך כל השנה.
כמו כן ברחבי טרמינל 3 שולבו לאחרונה עמדות התמצאות והכוונה אינטראקטיביות לשירות הנוסעים, בהם יוכלו הנוסעים לקבל את מירב המידע על השירותים בנתב"ג ,חנויות הדיוטי פרי, בנקים והמרות מט"ח, שירותי הסעה, מפות התמצאות ועוד וכן עמדות לבידוק עצמי של הנוסעים לטיסה בשירות נוח וידידותי החוסכות זמן יקר בשדה התעופה.
מנהל נתב"ג שמואל זכאי: " אנו מאמצים בטווחי זמן מואצים טכנולוגיות למיכון הליך הנוסע היוצא ושיפור חווית הטיסה עבור הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון כבמתקדמים בנמלי התעופה בעולם . בכוונתנו לאפשר לנוסעים הליך ממוחשב עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס, הליך טכנולוגי בשירות עצמי ".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77366