דרגון אייר, חברת הבת של קתאי פסיפיק השלימה את תהליך המיתוג מחדש ומהיום תקרא קתאי דרגון. לוגו החברה יהיה זהה לזה של קתאי פסיפיק, אך בצבע אדום
חברת הבת של קתאי פסיפיק דרגון אייר ( DragonAir ) השלימה את תהליך המיתוג מחדש ומהיום תקרא קתאי דרגון. במסגרת המיתוג מחדש לוגו החברה יהיה זהה ללוגו של קתאי פסיפיק, אך בצבע אדום.
בטקס הסרת הלוט ב- Cathay Dragon House, שמו החדש של המטה הראשי של חברת התעופה בהונג קונג, מנכ"ל קתאי דרגון, Algernon Yau, אמר: "זהו יום חשוב בהיסטוריה שלנו ואני נרגש לקראת ההזדמנויות החדשות שיאפשרו לנו לצמוח להגיע להישגים ולשגשוג. אני סמוך ובטוח שקתאי דרגון תמשיך להעניק ללקוחותיה את הרמה הגבוהה ביותר של מצוינות תפעולית ומתן שירות שנבנה במשך 30 השנים האחרונות".
המיתוג החדש בנוסף להחלפת הלוגו, יכלול שדרוג בשירותים על הטיסה כגון: כריות ושמיכות, מושבים, אפשרויות בידור וארוחות, וצבירת נקודות ב- Marco Polo Club. בנוסף, טרקלין ה- G16 בהונג קונג ישמש כטרקלין הקבוצה.
חברת התעופה קתאי דרגון זכתה בשנה שעברה בפעם הרביעית בתואר חברת התעופה האזורית הטובה ביותר ב- World Awards Skytrax . לחברת התעופה קתאי דרגון צי של 42 מטוסים הטסים ל- 53 יעדים מתוכם 23 יעדים בסין.
טיסותיה של קתאי דרגון יצטרפו לטיסותיה של קתאי פסיפיק אשר תחל לטוס לישראל ב-26 במרץ 2017 בתדירות של 4 פעמים בשבוע, ויאפשרו לנוסע הישראלי להגיע בנוחות מרבית למגוון רחב ביותר של יעדים בסין, יפן ובדרום מזרח אסיה.
קתאי פסיפיק וקתאי דרגון מיוצגות בלעדית ע"י טל תעופה בישראל.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71078