מדובר בשיטת מחירי הבייסיק של חברות הלאגסי, ובהן אל על, בתחרות שהן מנהלות בחברות הלואו-קוסט
מחר ייכנס לתוקפו מודל הטיסות החדש של אל על לאירופה ומותגUP מתבטל. בהתאם לכך, כל טיסות אל על ליעדי אירופה יתקיימו על פי המודל החדש, הכולל שלושה סוגים כרטיסים: Classic, Flex ו-Lite. למעשה, מדובר בשיטת מחירי הבייסיק של חברות הלאגסי, בתחרות שהן מנהלות בחברות הלואו-קוסט, עד כה בעיקר באירופה. אך עם כניסתה של אל על לתחום, יתכן ושיטת 3 המחירים תתבצע גם בחברות המתחרות בה.
יש לציין, כי כבר בקיץ 2015 הציגה קבוצת לופטהנזה – אוסטריאן איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS – מתכונת מחירים חדשה בטיסות באירופה עם שלוש אפשרויות שונות במחלקת תיירים – Lite, Classic, Flex – כאשר הנוסעים יכולים לרכוש אפשרויות נוספות בעת הזמנת טיסותיהם.
מודל אירופה החדש של אל על
מודל מכירת הכרטיסים החדש לכלל יעדי אירופה במחלקת תיירים, שכבר אפשר היה לרכוש באמצעותו כרטיסים באפריל בתוקף לאוקטובר, מתבסס על שלושה סוגי כרטיסים, ברמות מחיר שונות: Classic, Flex ו- Lite , המאפשר לנוסע לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיו ולשלם עליה בהתאם.
כרטיס Lite – כולל כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה קלה ושתיה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בנפרד בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה.
כרטיס Classic – כולל כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה קלה ושתיה, אפשרות להושבה מראש (לא כולל מושבים קדמיים, תיירים פלוס ומועדפים) ושליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
כרטיס Flex – כרטיס בעל גמישות בכל רמות המחיר במחלקת התיירים. הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: כבודת-יד אישית, 2 תיקי יד, ארוחה קלה ושתיה, אפשרות מורחבת להושבה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים כמו דלפקי צ'ק אין ייעודיים בטיסות היוצאות מתל אביב, Priority Check In וקדימות בעלייה למטוס Priority Boarding.
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר: "אנו שמחים להשיק את המודל החדש של אל על לאירופה שיאפשר לכל נוסע להתאים את חבילת הטיסה לצרכיו האישיים. מאחורי השינוי עומד רצון להתאים את חבילות הטיסה באל על לרוח התקופה ולרצון הלקוחות ולאפשר לכל נוסע לבחור על מה לשלם. במהלך החודשים האחרונים, עם השקת המודל ותחילת הליך מכירת הכרטיסים לכלל יעדי אירופה ועד למועד זה, פועלת אל על מול לקוחותיה אשר רכשו כרטיסים ליעדים הללו, בכדי לעדכנם בנוגע לזכאויותיהם במסגרת כל אחד מהמסלולים שנבחרו על ידם. כמו כן, המידע הועבר באמצעות מערכות ההפצה בהן משתמשים הסוכנים בארץ ובעולם כאשר, כפי שנהוג, סוכני הנסיעות יעדכנו את לקוחותיהם בהתאם".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=88612